Perser iFokus

Perser

Etikett11-utställning
Läst 343 ggr
ophelia
0

Fina resultat i Lund

Först ett stort GRATTIS till Cajza som fick en CHAMPION på söndagen.Tack för att jag fick vara med i gänget.Du och Paddiz gjorde min utställnings debut efter allas dessa år till en positiv upplevelse.

Paddiz Tack för fikat och och trevligt umgänge .Grattis till Cert och nom.Tack för Ophelia möss.Ser fram mot nästa utställning med er.

Kram på er ni är för goa  /Sylvia

Paddiz
0

Stort GRATTIS till Ophelias cert. Ophelia är en riktig sötnos.

Tack för grattiset och själv tack för trevligt sällskap. Alltid roligt att få träffa ansiktet bakom ett användarnamn. Ska se vad jag kan "baka" till nästa utställning. Hoppas verkligen vi träffas igen.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Annkis54
0

ja grattis kajsa…nu när jag läser Ophelias inlägg så kommer jag ihåg att jag har fått reda på det redan..så jag ber om ursäkt för att jag missade dig i "utställningen i Lund"
o så vill jag även här gratulera Ophelia till hennes cert o fina bedömning..o inte minst..hennes fina uppförande på hennes första utställning

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

ophelia
0

Jag tackar och bockar. Klart att man uppför sig när det gäller hihihihi annars kanske man inte får nån gonattpuss och det måste man ju ha eller hurSkrattandeOphelia

Ursäkta men Ophelia var snabb att svara själv./SylviaGlad

Marita-L
0

åh grattis vad kul..Glad

jag vill också ställa Gråter

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Cajza
0

Tack Sylvia för gattiset. Stort GRATTIS till Ophelias CERT och EX1:an och för trevligt sällskap. Jag tyckte vi hade jättetrevligt och hoppas att vi får göra om det.

#2 Tack för grattiset och det ät OK att glömma. Vi hade en mycket trevlig helg och jag kan berätta att "din" Ophelia var jättefint förberedd för showen och hon uppförde sig exemplariskt. // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Annkis54
0

#5..tack själv
jag är nog lika stolt som Sylvia
synd bara att det är så långt från mig…annars hade jag varit där kan jag lova
Ophelia "säger" att hon är jätteglad att Sylvia hämtade hem henne…

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Cajza
0

#6 Det kan jag förstå och det är skönt när allt ordnar sig// Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens