Husses kattmat
Är det någon som den eller har provat? Innehållsmässigt, smak osv??
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Jag, eller rättare sagt , mina katter, har fått möjlighet att testa Husses kattmat. Efter att ha legat i matskålen i en vecka utan att ha rörts, ansåg jag att dom INTE föredrog den maten
Så något köp av den blev det inte.
Men jag har väldigt kräsna katter. Inget annat än Royals olika sorter duger.
Dom äter inte köttfärs, räkor, kräftstjärtar, fisk eller annat….ingenting tilltalar dom.
Jo några vill ha lite rökt skinka på morgonen, men även där duger inte vilken sort som helst 
Hälsar Lotta P
Sverak diplomerad uppfödare som endast avlar på PKD-fria katter enl DNA och dessutom följer hälsoprogrammet för HCM.
Uppfödningen är också godkänd enligt djurskyddslagen.

Okej, jag får se vad dom tycker när proverna kommer. 
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Inte heller här åt de, varken torr eller blötmat, dotterns katter fick det, där slinker allt ner.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
låter som väldigt kräsna katter mina rewnt av älsakhusses mat både torroch våtfoder och det är ju dom enda som ha frihemlverans med skitbra.
ha en bra dag. kram

Jag fick besök av Husses, som körde runt i vårt område. Fick då smakprover både till mina katter och min hund, ingen av dom åt maten! Jag blandade i lite av smakproverna, men det var sortering på högsta nivå! Alla kulor från Husses låg kvar! Så då har jag både två kräsna katter och en kräsen hund, som för övrigt gladeligen stoppar i sig allt som bjuds.
märkligt för min gilla husses och det är ju ingen skitmat.
ha en bra dag. kram
olika smak hos olika individer
jag hatar spenat..min gubbe älskar det
hehe jo du ha rätt faktikst men det klart mina katter äter ju allt torrfoder blötmat och husmanskost. till och med grönsaker dom einte kloka.
ha en bra dag. kram
Mina katter älskar Husses och det är ett bra foder för det priset.
Med vänliga hälsningar Lisa
jag älskar spenat ;) åt en jätte god spenat pizza igår hahahah
men har ingen erfarenhet av Husses tyvärr så kan inte uttala mig om det fodret
Sajtvärd på Perser iFokus