Perser iFokus

Perser

Etikett05-kattungar
Läst 4351 ggr
Amorstroll
1

Amors Troll kattungar.....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer foton på min senaste kull, först ut är en rödtabby perserhona, ZATYG Kyss Namnet säger väl allt, hon är ibland ett hår av hin Flört….. jättebusig och inte rädd för någonting….

Amorstroll
1

…… ett till på trollungen Kyss

Amorstroll
2

Zatyg har en kullbror som heter ZIGGY. Han är en svartsilvertabby exotkille, också full av bus och upptågGlad

heliotropes
1

Gudomligt söt liten ZateKyssSkrattande

Eva // medarbetare på Perser

Amorstroll
2

Han var vid födseln väldigt liten men är en mycket pigg överlevare som tar allt och alla med storm…..

mallabralla
0

Underbara!!!!!!!

Sajtvärd på Perser iFokus

Amorstroll
2

Allt från mig för denna gång!

Kram

Lisa

S*Amors Troll Perser & exoter

http://www.amorstroll.com

heliotropes
0

Lien men naggande gó dåFlört Jättesöt och med en personlig charm har hanKyss

heliotropes
0

Ps. Lisa! du har Pm ifrån mej!

A_KickEm
0

Vilken härlig kille!!! Älskar uttrycket!

[Iwanhoe]
0

Vilka underbart söta och lovande kattungar! Grattis till dem Glad

Mayer
0

Ännu ett par juveler från dig

.Dunderfina båda två <3<3<3

Hoppas vi syns snart =)

//Anja

Amorstroll
0

Tackar, tackar!

Varför syns inte foton i första inlägger på Zatyg Förvånad…. helt plötslig ser jag bara ett litet kryss i ena hörnen istället ?

När jag satte in fotona syntes alla…..

undrande

Lisa

heliotropes
0

Jag ser den Lisa Flört Jag har märkt själv att vissa bilder visas som bara ett kryss ibland,jag vet inte varför.

[MonEnil]
0

Om jag klickar på krysset ser jag bilden. Fin flicka!

jenay
0

och min avartar ha försvunnit???

Skrattandeha en bra dag. kram

Amorstroll
1

Ja, som den datanörd jag är är det svårt att åtgärda fel på egenhand….. försöker få in rödtabby perserflickan Amors Troll ZATYG's översta foto direkt Skäms

Kram

Lisa

Amorstroll
0

Kan någon hjälpa mig att få in fotot på min trollunge ZATYG1.jpg eftersom jag tydligen efter flera försök inte lyckas med detta!??

Kram

från

datanörden

LisaSkämsSkämsSkäms

S*Amors Troll

Perser & exoter

IdaJ
0

Jag tror att det är någon bugg som gör att vissa bilder inte syns för tillfället… Vi får vänta tills de ordnat felet.

solohm
0

Fantastiskt söta gullungar.<3<3<3. Lycka till med dom. Jag klickade på X och kunde se Satyg. Läckert namn på ett litet busfrö.

Solveig Öhman

Amorstroll
2

OJOJOJ!

NU kan jag se ZATYG Glad istället för krysset!

Visst är hon söt!?

Kram

Lisa

Headturners
0

Jättesöta ungar LisaKyss

sötsigne
0

Vilka sötnosar!!

frukove
0

Kyss Så bedårande!

Firinella
0

Jättesöta/Laila

Amorstroll
0

TUSEN TACK Kyss !!

för era snälla kommentarer.

Båda är TILL SALU nu! Jag hade tänkt behålla ZATYG men har ändrat mig så hör gärna av er igen eftersom jag tyvärr inte sparat några förfrågningar Skäms

Kram

Gun-Lis Lehtonen (Lisa)

(tyvärr är inte min hemsida uppdaterad ännu)

Amorstroll
2

Nu har trollungarna flyttat och saknaden är stor…..Gråter

Tyvärr var det ingen uppfödare som hörde av sig (i tid!) så jag sålde dem som rena sällskapskatter. Lite synd eftersom de hade en jättefin utveckling….. Lite svårt att sia när de är små och en helt ny kombination.

Ziggy som såg lite emlig och tunn ut blev en riktigt stor och kraftig kille till slut.

De flesta av mina vackra trollungar har dock sålts som rena sällskapskatter eftersom dessa kattungeköpare runt om i Svearike givit mig så mycket tillbaka genom sin glädje och uppskattning.

Jag är ju 63 år och kommer kanske inte att hålla på så länge till. Det beror på ifall jag får behålla hällsan.  Det vore faktiskt roligt ifall några fler skulle vilja förvalta mina linjer väl i framtiden. De kattungar jag sålt till avel har verkligen också uppskattas av både nyblivna och etablerade uppfödare något som verkligen glädjer mig!Kyss

Jag har en jättefin kontakt med alla mina kattungeköpare något som kanske inte är alla förunnat.

Hälsningar

Gun-Lis (Lisa L)

solohm
0

Hej Lisa

Nä, nu får inte alla -49:or lägga av. Vi är ju en pigg och alert årgångFlört.

Kattungarna var jättefina och jag hoppas att de får delta på någon utställning åtminstone. Var mycket förtjust i Sattyg, men Perser är ju inte min grej (ännu).

Hälsningar

Solveig Öhman

http://www.virrivindas.se/