Amors Troll kattungar.....

Underbara!!!!!!!
Sajtvärd på Perser iFokus

Vilken härlig kille!!! Älskar uttrycket!
Vilka underbart söta och lovande kattungar! Grattis till dem 

Ännu ett par juveler från dig
.Dunderfina båda två <3<3<3
Hoppas vi syns snart =)
//Anja

Tackar, tackar!
Varför syns inte foton i första inlägger på Zatyg
…. helt plötslig ser jag bara ett litet kryss i ena hörnen istället ?
När jag satte in fotona syntes alla…..
undrande
Lisa
Om jag klickar på krysset ser jag bilden. Fin flicka!
och min avartar ha försvunnit???
ha en bra dag. kram

Kan någon hjälpa mig att få in fotot på min trollunge ZATYG1.jpg eftersom jag tydligen efter flera försök inte lyckas med detta!??
Kram
från
datanörden
Lisa

S*Amors Troll
Perser & exoter
Jag tror att det är någon bugg som gör att vissa bilder inte syns för tillfället… Vi får vänta tills de ordnat felet.
Fantastiskt söta gullungar.<3<3<3. Lycka till med dom. Jag klickade på X och kunde se Satyg. Läckert namn på ett litet busfrö.
Solveig Öhman

OJOJOJ!
NU kan jag se ZATYG
istället för krysset!
Visst är hon söt!?
Kram
Lisa
Jättesöta ungar Lisa
Vilka sötnosar!!

Så bedårande!

Jättesöta/Laila

TUSEN TACK
!!
för era snälla kommentarer.
Båda är TILL SALU nu! Jag hade tänkt behålla ZATYG men har ändrat mig så hör gärna av er igen eftersom jag tyvärr inte sparat några förfrågningar 
Kram
Gun-Lis Lehtonen (Lisa)
(tyvärr är inte min hemsida uppdaterad ännu)

Nu har trollungarna flyttat och saknaden är stor…..
Tyvärr var det ingen uppfödare som hörde av sig (i tid!) så jag sålde dem som rena sällskapskatter. Lite synd eftersom de hade en jättefin utveckling….. Lite svårt att sia när de är små och en helt ny kombination.
Ziggy som såg lite emlig och tunn ut blev en riktigt stor och kraftig kille till slut.
De flesta av mina vackra trollungar har dock sålts som rena sällskapskatter eftersom dessa kattungeköpare runt om i Svearike givit mig så mycket tillbaka genom sin glädje och uppskattning.
Jag är ju 63 år och kommer kanske inte att hålla på så länge till. Det beror på ifall jag får behålla hällsan. Det vore faktiskt roligt ifall några fler skulle vilja förvalta mina linjer väl i framtiden. De kattungar jag sålt till avel har verkligen också uppskattas av både nyblivna och etablerade uppfödare något som verkligen glädjer mig!
Jag har en jättefin kontakt med alla mina kattungeköpare något som kanske inte är alla förunnat.
Hälsningar
Gun-Lis (Lisa L)
Hej Lisa
Nä, nu får inte alla -49:or lägga av. Vi är ju en pigg och alert årgång
.
Kattungarna var jättefina och jag hoppas att de får delta på någon utställning åtminstone. Var mycket förtjust i Sattyg, men Perser är ju inte min grej (ännu).
Hälsningar
Solveig Öhman