Kattprylar på nätet
Kan någon ge tips på bra sidor att beställa kattprylar på nätet från? Det är ju så praktiskt att beställa hemma framför datorn istället för att åka runt bland djurbutiker och i slutändan ändå inte hitta det man vill ha. Jag vill köpa leksaker, pälsvårdsprylar mm.
Har hittat till Supercat och Swecat men många gånger är det slut på just de sakerna jag vill ha. Tips på andra bra sidor tack 
Tassalogen 
Zooplus tycker jag är billigast och bäst.
Harrys sköna blogg - http://persernharry.blogspot.com/
är frakten dyr efts sidan inte är svensk???
ha en bra dag. kram
Zooplus skulle jag inte våga beställa från efter att ha läst den här tråden på Katter iFokus.
Dessa är några andra jag känner till. Ett tips när man söker pälsvårdsverktyg är att man ska söka på hundavdelningen. Häromi har egentligen bara hundprodukter.

# 4
Tusen Tack för alla länkar!!
Jag brukar beställa från CITY PET ! Jag tycker de är KANON
!
Passa även på att köp när man är på utställningar. Vissa större som NERK nästa helg brukar ha ett stort utbud av allt möjligt !
Hälsningar
Lisa
Tack för tipsen!
Det blir nog att handla en del på utställningarna framöver oxå 

tycker jag är bra!

Tycker jag är bra! :)
jag har beställt regelbundet från www.zooplus.com och aldrig haft problem med dem.. beställer man över 69 eur är det fraktfritt..
Jag brukar beställa från Häromi ,man kan tro först att det bara är för hund..men det är det inte.
Sist jag beställde var ifrån satchmos då Häromi hade slut på stora burken av Bio Groom super Cream. OBS!sidan som du först kommer till har en liten fördröjning innan den visar den rätta sidan..
Ingen av dessa har det varit några problem med.
#9: Jag har också beställt regelbudent från Zooplus, utan problem.
Problemen som andra har är främst trassel då svenska Posten tar över och att de packar för dåligt. Jag har själv varit med om att jag packat upp en trasig leksak, men jag fick en helt ny bara några dagar efter att jag skrivit ett mail och berättat.
Jag handlar främst från zooplus.dk, för där är det gratis frakt om man köper för över 399 danska kr, vilket är ca 500 svenska kr.
Harrys sköna blogg - http://persernharry.blogspot.com/

Här kommer ytterligare en nöjd Zooplus-kund. Har beställt 5 gånger från zooplus.com och har aldrig haft några problem - tvärtom. JAG gjorde ett misstag när jag beställde Sturdi-kisselådor och de fixade det.
Lite OT -
Hade anmält fem katter till en utställning och bestämde mig för att köpa Sturdi-kisselådor eftersom de blir minimala när de är ihopfällda. Jag beställde fyra kisselådor och precis när jag hade skickat iväg beställningen kom jag på att jag skulle haft fem lådor. Jag skickade iväg ett mail snabbt som ögat med frågan om de kunde lägga till en Sturdi-kisslåda i min order eller om de kunde stryka ordern så att jag kunde göra en ny beställning. De svarade efter en timme att då det dröjt en hel timme så hade de börjat packa ordern.
Det var bara att lägga en ny beställning och då få en fraktkostnad (den första ordern var fraktfri). Dagen efter fick jag ett mail från Zooplus där de beklagade att de tagit frakt för den andra ordern eftersom jag mailat dom ca tio minuter efter beställningen gått iväg och de hade dröjt med svaret. De meddelade att de återbetalat frakten.
Jag anser att det var mitt eget fel men de fixade det till min fördel.
Det har aldrig tagit mer än fyra dagar från beställning till paketet anlänt i min hall. Självklart räknar jag arbetsdagar.
Om man beställer för €69 är det fraktfritt. Skickar man en kopia på sitt stamnamnsbevis får man 10% rabatt vid beställning från €75. Detta gäller även på den danska sidan och då ska man beställa för minst 750 danska kronor.
Jag har beställt Diarasanyl, Nutridrop och leksaker från www.vetuk.co.uk - de är superbilliga. Det brukar ta 5-6 dagar från beställning till paketet levererats.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
Ojj va många bra tips! Tackar för det 

Du kan beställa från www.kattkompaniet.nu