Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 531 ggr
Marita-L
0

Nu är det över...pust

Här har det varit fullt upp..ja jisses vilken dag..servera, duka, plocka undan, diska å vara trevlig och säga hej då å göra om allt tre gånger..pust nu är jag helt slut..det borde vara förbjudet att göra allt detta när man själv fyller år..jag skulle få allt serverat då hade det varit helt okej..=) Men nu är det över åh vad skönt..ska lägga mina fötter högt upp å ligga helt utsträckt.

Nu kommer jag nog inte kunna röra mig i flera dagar..först alla bak sedan denna dag..usch..nu bränner smärtan i huvudet å kroppen skriker av trötthet.

God natt zzzzzzzzzzzz

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Annkis54
0

Vad det du som fyllde år…
ja må du leva..ja må du leva…ja må du leva uti hundrade år
javisst ska du leva, javisst ska du leva, javisst ska du leva uti hundrade ååååååårrrr
o det är väl ungefär 75 år tills hundra
på söndag fyller min son 23…undrar vad jag ska baka då hmmm
herregud vilken gottegris man är…hehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

furulyckans
0

GRATTIS!!!!!!!!

Synd man inte kunde komma på det

kaffekalaset,men vi har med" Miapia"

o magnus varit i Lund o tittat på alla vackra

katter.Men Marita ,nu stoppar du allt som

blivit över i frysen o spar tills vi träffas………….

Kittentotts
0

Grattis Marita! Jag som trodde det va barnen som fyllde år.

Hipp Hipp Hurra för en söt liten tjej!

Liljekatten
0

Grattis!!! Du kommer nog sova skönt i natt. Glad

none

LarsiForshaga
0

Grattis grattis

Kittentotts
0

HaHa typiskt Lars dettaSkrattande

IdaJ
0

Grattis Skrattande

Malin-A
0

Grattis =)

Marita-L
0

Tack så mycket..vad snälla ni är..jätte fin tårta Lars..hahaha

Crystal Pearl´s

AnnaKarin
0

Visst är det konstigt att den som fyller ska vara tröttast när kvällen kommer. Det borde vara tvärtom. Visst är det trevligt att ha kalas men tänk om nån annan kunde duka, städa, baka……

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Kittentotts
0

#10 Just därför avskyr jag kalasFundersamTycker inte om detta bökande innan o efter, och inte julen heller, då ska man springa o slösa pengar som man istället kunde spendera på sådant man själv kunde valt. Jag gillar mys o pys med familjen, härliga middagar och mysjul hemma med familjen, men varför hela släkten.

Alla är inte så flitiga som MaritaSkrattandeHur gick det ha mkr folk med massa djur Marita? din släkt gillar dem eller? Det är nog detta jag har problem med, gillar inte lämna mina älsklingar på självaste julaftonen heller tex.Och de gillar inte djuren, så här är det ingen ide ha ett.

Hoppas Marita fick en god natts sömn och är lite piggare idag.

Marita-L
0

jaha du Carina. min mamma å pappa dom satt på kanten av soffan å sa nej låt den lilla ligga kvar hon sover ju så gott..( Cornelia )
Men i gubbens släkt så lät det så här
- Ja vi behöver väl inte ta av oss skorna för du har ju ändå djur..
- ja jisses här kan man ju inte sitta för det är ju djur över allt å samma färger som soffan så man kan ju sätta sig på dom..
- Hur orkar du? ( Jag har ju 5 katter )
Ja nu ska vi se vad Marita har gjort för gott..Mikael du tog väl din allergi medicin innan för man vet ju aldrig om man skulle svälja ett hårstrå…

Ja jag förstår inte att dom vill komma ibland..tycker att man skall respektera det hus man kommer till å ta av sig skorna hur det än ser ut för jag hade ju storstädat..Gråter

Nä tur att det är över nu ska vi bara träffa dom på söndag också för då har vi konfirmation..vi ska vara i ett församlingshem.

Crystal Pearl´s

ophelia
0

GRATTIS Marita

Man får vara glad att såna "gäster" som klagar inte är där för ofta.Församlingshem är bra.Så kan man gå hem och njuta av lugnet när det är över..Skrattande

simzonites
0

Smiley happy birthday to youuu.gif

/Lotta

Annkis54
0

#12…jag kan inte annat än le
jo..det vore att gråta då…men bättre att skratta åt dem
tur att folk är olika

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se