Perser iFokus

Perser

Etikett11-utställning
Läst 356 ggr
simzonites
0

Utställningen i Lund

Jaha då var den första SVERAK utställningen avklarad för min, Teddy och Babys del. Båda fick sina cert idag så jag är jättelycklig för det. I Babys klass var de 3 om certet. Teddy var själv i sin klass.
Baby var uppe i BIVEN men det gick till en jäkla svart grabb från Skåne Skrattande Skrattandeen mycket snygg sådan (Grattis Yvette och Micke).
Teddy var uppe för nominering men blev slagen av EC Hassellidens Qiam DSM. Som sedan blev BIS om jag inte har helt fel??

Mer resultat får någon annan fylla i…..Flört

Nu ska en helt slut Lotta krypa i säng och sooooova!

Kram på er!

/Lotta

miapia
0

grattis lotta

IdaJ
0

Grattis!!

Malin-A
0

Grattis till certen.. =)

Kittentotts
0

V Kul det gick så bra Lotta! Grattis!

Marita-L
0

Grattis vad kul att det gick så bra. Lotta var det någon av Helenas  ( Chak Mool`s ) svarta??
Hon har helt otroligt snygga..Glad

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Cajza
0

Hej Lotta och Johan

Tack för en trevlig utställningssöndag, det var jättetrevligt att få träffas "på riktigt". Ett stort GRATTIS till era katters CERT och NOM. Hoppas att vi ses igen på fler utställningar.

Ha det bra // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Paddiz
0

GRATTIS Lotta till Teddy och Babys cert och både Svartemannen och vi tackar för grattiset. Roligt att träffa dig och vi hoppas att vi ses på fler utställningar.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

ophelia
0

Hej Lotta och Johan

Det var jätteroligt att träffa er. Grattis till Certen och nom..Ser fram emot att träffa er snart igen.

Ha det så bra nu till vi träffas /Kram Sylvia

Annkis54
0

grattis Lotta
o Grattis Yvette o Micke
o Grattis Ophelia till ditt cert på lördagen..du var en sååå duktig katt på din första utställning
om nån mer var där o jag inte har grattat den så ber jag om ursäkt o grattar ALLA HEHE

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

simzonites
0

Tackar, tackar.
#6 Men Teddy blev dock inte nominerad, kanske var lite otydlig där han var uppe när domaren skulle ta ut sina nomineringar men det var Hassellidens Qiam som blev nominerad.

/Lotta

EddaM
0

Vad roligt att utställningen gick bra för er, Grattis=))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

KungBores
0

Grattis till alla som varit på utställning och fått det de kommit för och kanske lite till.

Hoppas du trivdes på en Sverak-utställning Lotta och att du kommer ställa flera gånger.

simzonites
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer lite foton från helgen. Söndagen: vem ska få certet av dessa snygga svarta tjejer?

/Lotta

simzonites
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Baby med sin stolta matte efter att hon tagit sitt första cert

/Lotta

simzonites
0

#12 Jodå jag trivdes bra, och vi har redan flera utställningar inbokade. Nästa blir på hemmaplan här i Kalmar, nästa blir på Järvas utställning.

/Lotta

Cajza
0

#13 & # 14 Vad roligt att fotona blev så bra, jag som inte kan fota // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens