Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 375 ggr
Raktajinos
0

"Nilla" "Dublin" och "Mellis"

Nu har dom hunnit bli tre veckor och dom vinglar fram över golvet hehe .. dom kan fräsa!! *fniss* gissa om jag blev snopen när jag insåg vad det var dom gjorde .. det lät ju såååå bedårande…

mellis3.jpg

Nilla.jpg

lilleman.jpg

Raktajinos
0

hmm konstigt jag får inte bilder utan bara text när jag klistrar in från photobucket

Kittentotts
0

Nä jag försökte med finna dem, ge mig adressen t ditt album så kan jag kolla, om du litar på kusinen

IdaJ
0

Så söööta!! =)

simzonites
0

Åhh vad de är söta, speciellt sista bilden är bedårande - ser så mysig ut Smiley ourson amour 9215.gif

/Lotta

Kittentotts
0

Jag ska åka hälsa på dem snart Räcka ut tunganMen visst är de söta!

Dockan
0

KyssOj oj så söta och runda små.Lena

Hälsningar LENAGlad

Bart
0

Jättesöta små gryn!

KungBores
0

#5 och jag har redan sett dem två gånger Skrattande

De har utvecklat sig jättefint sedan jag såg dem senast. Hoppas få se dem snart igen.

Marita-L
0

Åh så söta småttisar.

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Raktajinos
0

Tack för era snälla kommentarer! :) Jag fattar inte hur jag skall uppbåda kraft till att sälja dom sen … hua! Hoppas jag har tillräcklig personkännedom så jag hittar bra hem till dom.

Marita-L
0

#10 Det går nog bra ska du se..du får ha tusen frågor bara..Glad

Din lilla längst upp ser ju så go ut..men det gör ju alla men hon?..mums..

Crystal Pearl´s

Raktajinos
0

#11 Jaa min lilla Mellis :) vi får se hur hon utvecklas .. går det åt rätt håll så behåller jag nog henne en liiiten längre stund och testar att ställa henne .. jag vill ju gärna ställa något som har mitt eget stamnamn :) Sen har jag ju en väldigt begränsad avel med en hane och alla mina katter går fritt så jag vet inte om jag kan behålla något för jag vill inte stänga in Svinto … jaja vi får se :)

Marita-L
0

Visst är det kul att ställa något som är från en själv..jag skulle också vilja men dom flyttar innan vi har någon utställning..Gråter

Crystal Pearl´s

Cajza
0

De är jättesöta alla tre, men Mellis (översta kisen) stal mitt hjärta hon är underbar. Passa på att gosa och njut av dem tiden går jättefort till flytten. Imorgon och på fredag flyttar tre utav mina fyra. // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Maggie
0

Såååå söta!!Glad

EddaM
0

Jätte fina, jag tyckte mest om den i mitten jag =))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Annkis54
0

jag sällar mig till gänget
bara helt underbara är de

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Raktajinos
0

Nilla i mitten är  till salu som sällskap. Eventuellt om man vill till avel.. men hon har en liten "bump" i pannan och är något långnäst. Hon är Blåtigré perser.

Dublin längst ner är oxå till salu. Han passar till avel/uställning eller sällskap. Kan hända att hans färg är något för mörk. Han är oxå blåtigré perser.

Har jag hjärnsläpp nu men jag fick för mig att det fanns en kategori för katter/ungar till salu? Jag hittar den inte….

Kittentotts
0

Joddå när du skriver inlägg så ser du en där det står kattungar nr 12 har den i nr.