Perser iFokus

Perser

Etikett11-utställning
Läst 3410 ggr
Erna
0

Gardinringar till burskynken

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det nån här som vet var jag kan få tag på gardinringar som ser ut som på bilden?

Jag har förgäves sökt på Ikea, Jotex, Jysk, tygaffären och på webben men hittar inga.

Jag har sytt flera nya burskynken men har inget att haka upp med.

Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se

krasivis
0

Jag köpte själv gardinklämmor med ring till burskynken häromdagen. Det var i en privat lite "finare" gardinaffär i Eskilstuna. Det är märket HASTA och det är tio st i en förpackning som kostar 30:-. Det finns olika färger, vit, svart, silver, guld och antikmässing. Så de borde finnas även i andra gardinaffärer.

Headturners
0

Ja precis dom finns i välsorterade textilbutiker, helst av äldre varianten Flört

Jag har själv sådana, men dom senaste burskynkerna har min mor sytt kanaler så man kan ha vajrar med krokar i änden. Funkar kanonbraGlad

krasivis
0

Jag har nästan alltid använt gardinspiraler men tycker det är det jobbigaste på hela utställningen att få fast dem i buren Tungan ute …så för mig känns det bra att köra med klämmor o ringar ett tag…

A_KickEm
0

jag använder IKEAs gardinkrokar.

Erna
0

Nu har vi bara kvar en enda tygaffär i Norrtälje och de hade inga gardinringar alls.

Jag köpte en påse gardinklämmor på Jysk, men dom förbaskade krokarna ramlar ur hela tiden. Uselt!

Erna Dahlhjelm
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se

Headturners
0

Leta i seconhandbutiker typ Erikshjälpen Glad

jenay
0

vilken färg passa bäst på katt som är rödtabby och en som är blå van?? ska på utsl i varberg och ha flera olika bursynken kan inte bestämma mig så lite hjälp hade varit jättegulligt. ursäkta ot.

Skrattandeha en bra dag. kram

Erna
0

Blått, creme eller vitt?

Erna Dahlhjelm
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se

jenay
0

ok tack för hjälpen.

Skrattandeha en bra dag. kram

Cajza
0

#5 Vi har också klämmorna köpta på Jysk, försök och kläm till dom lite så hoppar de inte av.

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Erna
1

Problemet är löst nu.

2 kompisr har lyckats få tag på de klämmor jag efterlyste, så nu har jag väl så det räcker under resten av livet.

Skrattande

Erna Dahlhjelm
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se

Cajza
0

#11 Erna var fick ni tag på klämmorna? Blev sugen att prova sådana.

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Erna
0

På Röda Korset någonstans i Skåne och i en tygaffär i Söderhamn.

Erna Dahlhjelm
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se