Perser iFokus

Perser

Etikett: 06-till-salu
Läst 2909 ggr
Shahis
1

1 Pojkar, pojkar... Kattungar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, idag vill jag visa mina kattungar.

De är alla väldigt sociala, busiga, glada och friska.

Eftersom man inte kan para hanar med hanar så letar jag efter bra hem åt dem.

Jag har inte kläm på hur man får till allt här på forumet så jag skickar en bild i taget. (Kanske inte går på annat vis.)

Här kommer de 2 brunspottade pojkarna.

Pojkarnas stamtavla: http://pawpeds.com/db/?a=p&ids=3:876189;2:803198&g=4&p=per&date=iso&o=ajgrep

Kajsa

Shahi's perser

Shahis
0

Nästa är en svart kille.

I övrigt som ovan.

Kajsa

Shahi's perser

Shahis
0

Nästa är också en svart kille som är en riktig liten kelgris Glad

I övrigt som ovan.

Kajsa

Shahi's perser

Headturners
1

Välkommen hit Kajsa KyssFlört

Dina kattungar är ljuvliga , lyckos är dom framtida ägarna till dessa juveler.

Kram

heliotropes
0

Välkommen! Glad Vilka goa grabbar,jag gillade verkligen uppsynen på kelgrisen Kyss Så du har också upptäkt att man inte kan para hane på hane…*asg*Flörtdet är ett elände!Skrattande

Eva // medarbetare på Perser

[Iwanhoe]
0

Mycket söta och lovande grabbar, Kajsa. Som sagt: synd att man inte kan para hanar med hanar Glad

Dessa fina killar blir i alla fall inte svårsålda, det lovar jag.

jenay
0

mycket fina pojkar grattisSkrattande

Skrattandeha en bra dag. kram

Shahis
1

Tack för välkomnandet Glad och tack för att ni tycker om mina småttisar, det gläder som bekant ett modershjärta Kyss

Det är forumet har verkligen förändrats sedan det var nytt… satt o läste massor av intressanta trådar igår och skulle väl kunna fortsätta i en evighet så efter några timmars läsande så var jag tvungen att avbryta.

Inte var det så lätt att komma igång heller… Tack Sussie/Headturners för supporten, du är en pärla! Utan dig hade jag inte kunnat komma såhär långt ens.

Kajsa

Shahi's perser

http://web.comhem.se/shahis.persians

jenay
0

hur ny är du då ?? nyfiken efts du ha så fina katter.

Shahis
0

#8 det beror på vad man syftar på. Att använda Pif är jag ny på men jag har varit i kattsvängen i 25 år… Tyst

jenay
0

oj ha inte hört talas om dig innan men det kan varaför jag blev regg uppf iokt förra året. är dina hanr chokladbärare??

Shahis
2

Nej den enda här som kan tänka sig att bära chokald är jag själv men den bär jag helst in i munnen Skrattande

Jag har hållit på ett tag, men i mycket liten skala. Tycker inte själv att jag kan kallas uppfödare, men några kullar har jag fått.

SweetPearl`s
0

Grattis till jätte fina kissar:-)

simzonites
0

Oj, oj vilka vackra killar Skrattande Grattis till din superfina kull!

/Lotta

yadhayezibas
0

#11 hahahaha ( till det om chokladen) Kanonfina kattungar oxå Glad

jenay
0

Skrattandeheheden va bra ok när kallas man eg uppfödare då??

yadhayezibas
0

#15 shahis är absolut en uppfödare i mina ögon :)

jenay
0

jo men det va inte så jag mende jag undra vad hon menade  med när man är uppfödare ???

yadhayezibas
1

Det kan man väl iofs bara avgöra själv när man tycker att man är uppfödare. Jag tycker att man är det när man har stamnamn, avelskatter och tar kullar. Glad

jenay
0

ok jag ha reggT atamnamn inga kull ännu jag vänta på min hane ska fatta galopen typ.Skrattande

kazooie
0

Hej! Vi är en familj som söker efter en perser eller exotickatt och vi tycker att dina kattungar är väldigt fina. Vi bor i Mora i Dalarna och är en familj med tre barn. Det är främst jag och min snart 9-åriga dotter som är kattintresserade. Jag har tidigare haft perser och älskar dessa djur. Det är främst dem brunspottade pojkarna som jag är intresserad av. Skulle vilja veta lite mer om deras temperament. Tycker dem om att gosa och sitta i knä? Hur mycket kostar dem? Vårat telnmr är 0250-18757. Hör gärna av er till oss om det låter intressant. MVH Marie-Louise

Firinella
0

Gillade dina brunspottade killar mest. Roligt att vi bara blir fler på PIF/Laila

jambo
0

Hej Kajsa!

Vad roligt att du hittat hit / Välkommen!

Vilka fina pojkar du presenterar .

Mvh/ Gujje!GladGlad

www.florindo.com

Shahis
0

Tack för välkomnandet och för att ni tycker om mina pojkar Skrattande

Nu återstår bara 1 svarting som behöver nytt hem. Och det ska nog lösa sig till slut. Basse är allt lite söt tycker jag Skäms

roisleo
0

Grattis till väldigt fina killar. Lycka till med dom.

Mvh. Maria

www.leo-rois.se

Summerwinds
0

Åh vilka fina tabbysar Kyss! Lycka till med dem.

//Eva