1 Pojkar, pojkar... Kattungar
Hej, idag vill jag visa mina kattungar.
De är alla väldigt sociala, busiga, glada och friska.
Eftersom man inte kan para hanar med hanar så letar jag efter bra hem åt dem.
Jag har inte kläm på hur man får till allt här på forumet så jag skickar en bild i taget. (Kanske inte går på annat vis.)
Här kommer de 2 brunspottade pojkarna.
Pojkarnas stamtavla: http://pawpeds.com/db/?a=p&ids=3:876189;2:803198&g=4&p=per&date=iso&o=ajgrep
Kajsa
Shahi's perser
Välkommen hit Kajsa 

Dina kattungar är ljuvliga , lyckos är dom framtida ägarna till dessa juveler.
Kram
Mycket söta och lovande grabbar, Kajsa. Som sagt: synd att man inte kan para hanar med hanar 
Dessa fina killar blir i alla fall inte svårsålda, det lovar jag.
mycket fina pojkar grattis
ha en bra dag. kram
Tack för välkomnandet
och tack för att ni tycker om mina småttisar, det gläder som bekant ett modershjärta 
Det är forumet har verkligen förändrats sedan det var nytt… satt o läste massor av intressanta trådar igår och skulle väl kunna fortsätta i en evighet så efter några timmars läsande så var jag tvungen att avbryta.
Inte var det så lätt att komma igång heller… Tack Sussie/Headturners för supporten, du är en pärla! Utan dig hade jag inte kunnat komma såhär långt ens.
Kajsa
Shahi's perser
hur ny är du då ?? nyfiken efts du ha så fina katter.
ha en bra dag. kram
#8 det beror på vad man syftar på. Att använda Pif är jag ny på men jag har varit i kattsvängen i 25 år… 
oj ha inte hört talas om dig innan men det kan varaför jag blev regg uppf iokt förra året. är dina hanr chokladbärare??
ha en bra dag. kram
Nej den enda här som kan tänka sig att bära chokald är jag själv men den bär jag helst in i munnen 
Jag har hållit på ett tag, men i mycket liten skala. Tycker inte själv att jag kan kallas uppfödare, men några kullar har jag fått.
Grattis till jätte fina kissar:-)
Oj, oj vilka vackra killar
Grattis till din superfina kull!
/Lotta
#11 hahahaha ( till det om chokladen) Kanonfina kattungar oxå 
heheden va bra ok när kallas man eg uppfödare då??
ha en bra dag. kram
#15 shahis är absolut en uppfödare i mina ögon :)
jo men det va inte så jag mende jag undra vad hon menade med när man är uppfödare ???
ha en bra dag. kram
Det kan man väl iofs bara avgöra själv när man tycker att man är uppfödare. Jag tycker att man är det när man har stamnamn, avelskatter och tar kullar. 
ok jag ha reggT atamnamn inga kull ännu jag vänta på min hane ska fatta galopen typ.
ha en bra dag. kram
Hej! Vi är en familj som söker efter en perser eller exotickatt och vi tycker att dina kattungar är väldigt fina. Vi bor i Mora i Dalarna och är en familj med tre barn. Det är främst jag och min snart 9-åriga dotter som är kattintresserade. Jag har tidigare haft perser och älskar dessa djur. Det är främst dem brunspottade pojkarna som jag är intresserad av. Skulle vilja veta lite mer om deras temperament. Tycker dem om att gosa och sitta i knä? Hur mycket kostar dem? Vårat telnmr är 0250-18757. Hör gärna av er till oss om det låter intressant. MVH Marie-Louise

Gillade dina brunspottade killar mest. Roligt att vi bara blir fler på PIF/Laila
Hej Kajsa!
Vad roligt att du hittat hit / Välkommen!
Vilka fina pojkar du presenterar .
Mvh/ Gujje!

Tack för välkomnandet och för att ni tycker om mina pojkar 
Nu återstår bara 1 svarting som behöver nytt hem. Och det ska nog lösa sig till slut. Basse är allt lite söt tycker jag 
Åh vilka fina tabbysar
! Lycka till med dem.
//Eva