Perser iFokus

Perser

Etikett: 06-till-salu
Läst 2174 ggr
Amorstroll
0

Svart exotkille Till Salu !

Hejsan!

Jag har en jättetrevlig svart exotkille Till Salu som egentligen skulle flytta till en uppfödare i England. Tyvärr blev det alldeles för dyrt att frakta honom till England, som har speciella införselregler, där enbart vissa speditörer har ensamrätt att ta in djur oavsett ras.

Jag och den eventuella nya ägare kollade alla möjligheter! Det billigaste transportkostnaden vi fick fram var strax över 12.000 kronor!! Helt horribelt!!Rynkar på näsanFörvånad

Han heter Amors Trol HEART BREAKER och har nu hunnit bli ett år. På fotona är han endast 5 månader gammal. Hans temperament är helt underbart, helt orädd, tillgiven och lekfull med ett sött öppet uttryck. Han har pyttesmå öron för att vara exot som inte kan dölja något med en fluffig päls (som långhåriga perser kan). Han är efter DNA PKD-fria föräldrar.

Han går att ställa ut eftersom han är korret, samt avlas på, alternativt som ren sällskapskatt till rätt person/familj.

Tacksam för enbart SERIÖSA förfrågningar samt en liten presentation av er själva och erfarenhet av djur då framförallt katt….. helst via

amorstroll@yahoo.se

Kram

Gun-Lis Lehtonen (Lisa L)

S*Amors Troll

http://www.amorstroll.com

0709 - 646333 (mobil)

0590 - 30833 (hem)

Amorstroll
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer några foton på honom ca 5 månader gammal

Amorstroll
0

Visst är det svårt att fota helsvarta katter SkämsFlört

mallabralla
0

han ser sten cool ut <3

Sajtvärd på Perser iFokus

Amorstroll
0

ett till…..

Amorstroll
0

Så här såg han ut som pytteliten……. Kyss

yadhayezibas
0

Det är extra svårt att fota svarta katter om man väljer en vit bakgrund för då får kameran jobba mot sig själv. :) katten ser kanon fin ut :)

[silkesnosen]
0

Så fin, som en plyschboll :) Intressant att se utvecklingen, från liten till större…

[chames]
0

fin Kyss

ophelia
0

Vilken otroligt läcker liten kille du harGladSka du ställa honom i Malmö?vore kul att se honom liveSkrattande

//Sylvia

[Guardians]
0

oj oj, en kille helt i min smak och utställningskatt, ja, det har jag ju ingen längre…….. men jag skulle ju inte ha mer katter nu, har varit så svårt med de jag förlorat senaste tiden så man går sönder inuti.