Perser iFokus

Perser

Etikett08-omplaceringar
Läst 1913 ggr
Fridborg
2011-12-12 21:27
0

Massimo söker hem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag skriver för en kompis räkning. Hon tar för tillfället hand om Massimo, en snäll och charmig kille på 3 år. Hans riktiga matte har inte möjlighet att ta hand om honom och i sitt tillfälliga hem bor han med 2 personer och 3 andra djur på 31 kvadrat, så ingen mår bra av situationen.

Jag skulle själv ta Massimo men har ingen möjlighet, jag själv bor på 22 kvadrat, har råttor. Har förvisso uteplats men en väg precis utanför men som ni kanske förstår är det inte det optimala för en katt.

Om Massimo: Han tycker om att sova med en om nätterna, så länge det inte blir för varmt och är en matglad kille som verkligen berättar när han blir hungrig!

Han vill bo med en kompis eller med en pensionär eller någon som är hemma mycket!

Han är kastrerad och registrerad i Sverak. Mer info kan ges vid intresse!

Hoppas verkligen det finns ett hem där ute för Massimo, han är helt underbar och förtjänar ett riktigt bra hem <3

Massimo finns i Stockholm/Kungsholmen

kazooie
2012-02-17 15:45
0

hEJ! VI ÄR EN FAMILJ SOM  SKULLE VILJA TA HAND OM MASSIMO. vI VILL GÄRNA HA EN VIT EXOTIC SOM ÄR SOCIAL OCH KELIG. hÄR FINNS TRE BARN PÅ 8, 6 OCH2 ÅR SÅ HAN FÅR INTE VARA FÖR RÄDD AV SIG DÅ VI ÄR EN FAMILJ MED LIV OCH RÖRELSE. jAG HAR TIDIGARE HAFT PERSERKATT OCH ÄLSKAR DERAS TEMPERAMENT. OM NI ÄR INTRESSERADE AV ATT SÄLJA HONOM TILL OSS SÅ KAN NI KONTAKTA OSS PÅ TEL. 0250-18757. VI BOR I MORA OCH KAN KOMMA TILL ER OCH HÄMTA HONOM VID ETT EVENTUELLT KÖP. VÄNLIGA HÄLSNINGAR FRÅN MARIE-LOUISE

Fridborg
2012-02-17 15:47
0

#1 Hej! Låter bra, men Massimo har fått ett hem nu, tråden kan låsas :) Glömde tyvärr bort att jag lagt ut denna annons.