Perser iFokus

Perser

Etikett: 05-kattungar
Läst 574 ggr
Finastinas
0

Här ska ni få se en liten maräng

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej jag heter Fina Stinas Mini Maräng, och jag ska flyttat till Kittentotts när jag blir stor. Visst är jag söt?

Finastinas
0

Och jag är syster till Marängen och heter Fina Stina's Pipiga Pia och jag ska också flytta till Kittentotts Skrattande

Raktajinos
0

Hahah nääää säg inte att hon tog två!!! Min galna kusin! :D

diana_
0

Oj vad många katter hon kommer att ha Skrattande

EddaM
0

Åhh vad roligt, de är ju underbara måste jag få säga=))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Marita-L
0

Åh vilka små godingar du visar å det kan jag förstå att Kittentotten tog dessa två för vem kan motstå dom..mums..

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Dockan
0

CoolAj så söta dom är,jag älskar ju vitfläckar,jag förstår dig att det blev så blir man kär så blir man det är bara att köpa båda.Jättekul.Lena

Hälsningar LENAGlad

Cajza
0

Vilka sötnosar, kan förstå att Carina valde båda två, de är jättesöta. Lycka till Carina med dessa två godbitar.

Grattis till dig som uppfödare Yvonne, du har gjort det igen, fått fina bebisar, som växer upp med mycket god mat och mycket kärlek. Ha det bra Karin (ägare till Fina Stinas Gosiga Goozan)

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

AnnaKarin
0

Det borde vara varningstext på såna här inlägg !! Vilka gosnosar Kyss

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Annkis54
0

åhhh så fina de var
det gäller att vara flexibel Kittentotta´nCool

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

BeautyAngel
0

Ohh så söta. Mini Marängen blev en favorit här :)))

/Linda

Kittentotts
0

Ibland så är det svårt och mkt svårt att inte hitta godis hos yvonne, alla i denna kullen kunde fått flytta med mig hem, ni skulle sett den lilla brodern till dem, han är i samma färg som Mini Maräng, den kunde man stoppat i fickan.

Här kommer mer på Mini Maräng och Pipiga Pia

Kittentotts
0

En till på Mini Maräng

Kittentotts
0

Här kommer Pipiga Pia, klart hon skulle få följa med sin syster så de har varandra, vem kan motstå Skrattande

Kittentotts
0

Pipiga Pia igen!

Cajza
0

Jättesöta båda två, visst är det svårt att se många sötnosar på en gång. Förstår att du kunde ta fler med hem. Hoppas att tiden går fort så du snabbt får hämta hem dem. // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Dockan
0

SkrattandeGode tid så söta dom är det är ju inte sant.Lena

Hälsningar LENAGlad

Bumbie
0

herre gud va söta.. men va säger pappa nu hahaha kan tänka mig att de va han som hade svårt att mot stå dom hehehe

Kittentotts
0

Pappa ville ha en blåsköldpadda fr början, och jag ville ha en Creme/Vit, nu fick vi varsinSkrattandeMen det va jag som såg till det, jag valde dem båda 2, och han såg bara ut som,OHOH i ansiktetSkrattandeFå se vad JImmy säger nu när han kommer hem & får se dem på fotona, han visste vi skulle åka & titta i helgen, så han började bygga kojor o annat innan han åkte t kortishemmet. Nä detta ska bli så mysigt!

LindHa
0

Lycka till med dina tjejer, namnen var ju hur kul som helst oxåGlad

Kittentotts
0

Ska bli så mysigt! Just nu har vi ätit frukost med allla katterna, man skulle ta ett kort ibland. Vi är barnfria denna helg, och katterna älskar när vi tar brickan med pålägg o annat med oss dessa mornar för se Dr Phil. Bordet är dukat med frukost och Merlin, Eliza, Olivia och Diva. Nedan står Kajsa o hoppar av avundsjukaSkrattande Man hör alla olika kurrningar då de får skinka och ost, idag snodde de den medGlad Snart kommer vi ha fler vid våra frukostar. Ja man längtar! Tack för alla fina ord om våra nya små tjejer. Finns en katt som fattas! Jo det är Tiger som vill vara ute o springa istället!