Perser iFokus

Perser

Etikett11-utställning
Läst 351 ggr
Marita-L
0

Utställningen Inställd???!!!??

Det ryktas om att utställningen i Augusti har blivit inställd ( IDP )
Är det någon som vet?? Fy vad tråkigt om detta ryktet skulle visa sig vara sant..
Det skulle betyda att det inte skulle bli någon förren i September i Norge!!

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Kittentotts
0

Vore ju trist med så få utställningar som finns inom IDP, de borde öka på istället.

Marita-L
0

Helt klart Carina """"ÖKA""" inte minska. Om det går åt detta hållet så tror jag att många tar sitt pick å pack å går..Hemlis

Crystal Pearl´s

Kittentotts
0

Många som gjort redan. Nä det är trist, för som jag nu, va ju sjuk i våras o ännu, inte orkat, då får jag vänta evigheter t nästa

simzonites
0

verkligen trist om detta stämmer att utställningen är inställd, ingen som har kontaktat arrangerande klubb för information?

/Lotta

offsides
0

Johan sajtvärd på Européringen i Fokus

Marita-L
0

#4 Inget svar

Crystal Pearl´s

FiiaL
0

Det stämmer, den där utställningen är inställd. För att ändra på det, tycker jag att medlemmarna ska KRÄVA att den blir av och dessutom vara med och jobba. En styrelse orkar inte ensam sköta om allt.

Det är nämligen inte vara en styrelse som ska fixa en utställning, medlemmarna har också ett ansvar i att den blir av. Man måste dessutom inte vara medlem i just den klubben, man kan hjälpa till i alla fall.

Det hela handlar om samarbete. En klubb är lika mycket - om inte mer - medlemmarnas som styrelsen. Båda har ett ansvar i att verksamheten fungerar.

FiiaL
0

NEJ, den är INTE inställd.

Det har kommit fram nya uppgifter, från källan. Utställningen 18-19 augusti blir av. Däremot saknar man lokal än så länge, så om någon vet något bra ställe att vara på, hör av er.

Annkis54
0

detta låter ju bra…
ska bli jättekul

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se