Amy med livmodern hängande utanför
Hej!
Sedan någon vecka finns en ny insamling uppdaterat på Kattkommando Syds insamlingssida.
"Katten heter Amy och hade av andra setts med livmodern hängande ut ur baken. Detta påpekades till ägaren (den 91-åriga damen och en dotter som bodde med henne) och de sa att de måste göra något åt det.(…)"
Läs vidare samt ge gärna ett behjärtansvärt bidrag till Amys veterinärvårdskostnader:
http://www.kks.nu/gavor/insamlingar/amy.html
Tass på förhand för din hjälp!
Mvh
Morgan/KKS

Morgan jag kommer ingenvart d å jag trycker på länken.

Man gråter när man läser det
så fruktansvärt, klart man kan lägga en slant!!!
jag har läst om henne innan..fruktansvärt
så skönt att hon mår ok nu:)

Kommer ni in på länken Morgan lagt in ovan?
jepp:) hm undra varför du inte gör det=/ gå in på www.kks.nu annars, o klicka dig vidare på gåvor--> insamlingar--> akutopererade amy (nästan längts ner bland insamlingarna )

jag kommer inte in där heller, någon blockering antagligen i mitt virsusprogram, men ska kolla ett sätt till,näpp får upp:
Service Unavailable
och efter många om o men så lyckades jag

Man blir så förbannad av läsa sånt här, finns inga ord mer!

USH STACKARS KISSEN..
Vilken lycka för Amy att det fanns folk som reagerade på hennes hemska situation, vilka smärtor hon måste ha haft, vill inte ens tänka på hur det skulle kännas 
/Lotta
Stort tack #2 samt övriga som ger ett bidrag utan att skriva här, det värmer Amys hjärta.
Kan meddela att jag idag träffade kvinnan som är stödhem till Amy och sa till mig att Amy är en dominant liten tjej (som väl nästan alla sköldpaddsfärgade katter är) som är redo att kunna få komma till ett nytt hem. Amy ligger numera även uppdaterad på KKS hemsida under "Camillas katter".
Mvh
Morgan
Puttar upp tråden en bit ifall någon ytterligare vill ge ett bidrag till söta sköldpaddsfärgade Amy.
Mvh
Morgan
Flyttar upp tråden. De första inbetalningarna till Amys vård nu uppdaterade på hennes insamlingssida. Stort tack till er som hittills bidragit 
Mvh
Morgan
Flyttar upp Amys tråd för sista gången om någon missat tråden samt vill ge ett bidrag till hennes vård.
Mvh
Morgan