Nytt hem sökes, omplacering
för en perserhona som blir 2 år till sommaren, hon är kastrat. Blåtabby med lite längre näsa.
Som några av er sett och så snällt talat om för mig så ligger den här katten på annons på blocket just nu. Hon kommer från mig och jag har nu pratat med matte som förklarat att hon inte längre har tid med henne på grund av ändrade familjeförhållanden. Jag har bett om att jag ska få tid att försöka hitta en ny ägare, hon har satt ett pris på 2000kr eller högstbjudande?? men jag säger att det hon kan räkna med att få är ersättning för kastreringskostnanden.
Snälla hör av er snarast om ni vet någon som skulle kunna ge den här supergo tjejen ett varaktigt hem!
Lotta
/Lotta
hoppas det löser sig Lotta
Det gör det säkert så fin som hon är.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Nu sitter jag och ringer runt till alla mina tidigare kattungeköpare som jag inte har hört av på länge för att se att allt är bra med katten de köpt. Ibland undrar jag om jag verkligen ska hålla på med uppfödning, det är så jobbigt när människor inte har samma syn på djuren som en själv, de är allt för mycket slit och släng varor….
Men man blir glad när man får veta att de mår bra.
/Lotta

Hoppas tjejen får ett bra hem, men gud så söt hon är!

Hej" Hon är verkligrn jätte fin, jag önskar en kompis till min Nicke som är fruktansvärt sällskaps sjuk. =) Tyvärr är timingen jätte dålig, men hon ser jätte fin ut!!!
#5 ok, va synd att det inte går, det hade ju varit toppen 
/Lotta
puttar upp
/Lotta
Ja det är tråkigt, jag tkr det är jätte kul och skicka bilder, mejla och nu även träffa mina uppfödare. Känns som dem vill veta hur katterna mår…
I morgon flyttar Trinity till Papris. Hon ska bli kompis med Nicke 
/Lotta
Vad kul
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Lovar att öppna e ny tråd imorgon o berätta hur det går!!!!

Jäkta mig inte nu :) Det är jag o gubben som kör hem henne till Borås, hoppas vi kommer fram i tid o inte för sent. Men på Fredag kan nog Natalie berätta om hur de små sötnosarna Nicke och Trinity tyckte det va att träffas.
.gif)