Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 816 ggr
[Iwanhoe]
2012-01-30 19:17
0

Hej då!

Jag kommer att stänga ner mitt medlemskap på iFokus för ett tag framöver. Anledningen är att en person på forumet Katter (alltså inte här på Perser i Fokus) har skickat mig otrevliga PM med påståenden om att jag skulle ljuga om att jag är veterinär. H*n har även kommit med dessa påståenden offentligt i en tråd på Katter i fokus.

I normala fall skulle jag inte bry mig om sådana dumheter, men det har tagit energi och känns extra tungt just för att jag gick in på Katter i fokus för att försöka hjälpa folk som hade en del frågor kring kattsjukdomar etc. Detta var alltså tacken för det.

Man kan inte blockera andra användare på iFokus, så jag kan inte hindra den här personen från att PMa mig. Därför ser jag inget annat alternativ än att avsluta mitt medlemskap. Kanske kommer jag tillbaka så småningom, med ett annat användarnamn. 

Vill tacka er alla för många intressanta diskussioner, och hoppas att några av oss kan hålla kontakten genom andra forum, och på Facebook.

Sköt om er och ha det så bra!

Hälsningar
Anna-Lena

heliotropes
2012-01-30 19:26
1

Nej! Så tråkigt!Rynkar på näsan Jag finner inga ord på hur "folk" kan hålla på…

Eva // medarbetare på Perser

mallabralla
2012-01-30 20:03
1

men nej! fy vad ledsen jag blir, kommer sakna dig :(

Sajtvärd på Perser iFokus

Headturners
2012-01-30 20:05
2

Men nejGråter Sajtvärden måste väl kunna slänga ut personen? kopiera å skicka dom pm:en till sajtvärden så måste dom ju kunna ta bort personen. Låt inte en sjuk människa som säkert bara är bitter och olycklig få dig att sluta vara här.

Kram

Snobbehills
2012-01-30 22:28
2

Men gud vad tråkigt! Ja det finns många på katter i fokus som bara spyr galla, jag har också slutat skriva där efter diverse påhopp. Det skulle behövas rensas uppTungan ute Är iaf glad över att det är så bra stämning här och att man får väldigt fina svar på sina frågorSkrattande

A_KickEm
2012-01-30 22:43
1

Det var tråkiga nyheter!!! Ska du inte försöka få vederbörande avstängd först??? Eller åtminstone komma tillbaka i annan skepnad ganska omgående! Du behövs här!

[MonEnil]
2012-01-30 22:49
1

Så trist! Men inte oväntat tyvärr. Man vill inte veta av perserfolk överhuvudtaget på allmänna kattforum. Ingen vill läsa om våra erfarenheter, som bara bemöts med spott och spe, vilket man ibland kan tycka är synd för katternas skull.

jenay
2012-01-31 01:07
1

håller me der allihopa varför ska dom kasta skit på oss som gilla per och exo??

Skrattandeha en bra dag. kram

Erna
2012-01-31 13:52
4

Jag beklagar verkligen, för vi behöver en så kunnig person som du här.

Försök att få personen avstängd.

Det finns alltid avundsjuka och störda personer som inte har annat att göra än att förfölja folk. Jag har också fått min beskärda del, men de ska inte få styra mitt liv. Jag blir bara ännu mer förb…d.

Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se