Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 355 ggr
Cajza
0

melodifestivalen

Nu var melodifestivalen avgjord för i år 2007, inte vann låten jag ville. Jag gillade Grekland, Spanien, Finland och tyckte att The Ark var värda en bättre placering. Att komma på 18:e plats tyckte jag var dåligt och inte rättvist, de gjorde ett bra framträdande.// Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Tina-A
0

Spanien tyckte jag också var bra, mest söta kanske ^^. Grekland var också bra och The Arks placering var absolut orättvis! Man kanske borde flytta ner till någon land som ligger mitt i klumpen … ^^ Då får man ju en del röster i alla fall.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Annkis54
0

ja..i år kändes det som om the Ark inte hade en chans
"östländerna" kändes som om de var såååå många fler o de röstar ju på varandra"…det gör ju "vi" oxå..men "vi" var för få
absolut inte rätt låt som vann

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

LarsiForshaga
0

VILKEN SKIT rent ut sagt.

ÖST röstade bara på varandra och det var ju 90% av länderna som var med, så vi i väst hade inte en chans. Bojkotta detta nästa år….för röstningen blir helt fel.

Kittentotts
0

Hon som vann hade verkligen röst, och låten hade klang o va härlig i melodin. Jag vet att jag är säkert knasig i andras ögon i mitt svar, men efter at ha sjungt i kör, varit körledare så lyssnar jag oftast på hur det låter på olika sätt. Nu satt jag här vid datorn, då för jag tycker melodifestivalen idag inte ger något, men jag hoppade upp då hon sjung, johnny tycker jag borde spela på melodifestivalen nästa år, man kan ju satsa pengar på låtSkrattandeFast johnny vann pengar igår på Hästarna, inte så mkt men men några tusen lappar!

LarsiForshaga
0

Ja hon var inte dålig. Var väl mest fundersam på dom som kom 2:a…..stjärngossen i silver.

Maggie
0

#5 Jag tyckte stjärngossen i silver va grym! Speciellt när han sprang runt & daskade kören på rumpan!! Cool

Tessan73
0

Detta har blivit en katastrof tävling. Nu är hela Skandinavien ur denna tävling, öst staterna lyssnar ju inte på låtarna utan röstar ju bara på varanndra. Men vinnaren va ok. Men ja vi i väst röstar oxå på varanndra, men vi ger öst staterna höga poäng oxå, det gör ju inte dom. BESVIKEN.

Dockan
0

Skrikandes"3 Håller verkligen med dig,tur att man hade huvudvärkstabletter hemma vilket gap och skrik,det var skillnad förr med vackra kläder och framförállt låtarna som man kunde höra vad dom sjöng,nej jag trodde det var en maskerad.LenaGråter

Hälsningar LENAGlad

Kittentotts
0

#8 StrippshowSkrattandeHon som hade byxorna nere vid fiffi vecket nästan, borde bli regler på respektfulla snygga kläder

simzonites
0

Tyckte det var katastrof hela röstningen, och att The Ark kom på en så dålig placering är ju bara inte sant. Skrikandes

/Lotta

Prizma_o_Kristall
0

Herregud, Ukrainas låt var ju bara för hemsk… Frankrikes låt var nervirriterande och det lät som katter jamade när dem sjöng. Rumäniens låt får man nevrotiskt sammanbrott utav. Vissa andra låtar var också dåliga. Serbiens låt älskar jag, det är sååå vacker! Och sån underbar röst hon har… Skandal däremot att Sverige kom på en sån dålig plats!

Kramar

mandymoo
0

Dom enda länderna från väst som kommer att vara med är dom länderna som alltid har plats i finalen oavsett vilken placering dom hamnar på… tror det är 3 länder. Helt säkert är det ialla fall Storbrittannien… dom har alltid lagt så mycket pengar till detta o dom länder som gjort det har fri plats hörde jag…

Prizma_o_Kristall
0

#12 Det är Storbritanien, Frankrike och Tyskland om jag inte minns fel:)

Annkis54
0

tråkigt tycker jag
det har ju varit en årlig grej som har hållt på jättelänge som jag i alla fall har följt
o nu när sverige har börjat med sina uttagningar så har man ju följt ännu mer
usch

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Boromir
0

Jag tycker att de Svenska uttagningarna är trevliga att titta på. Men efter helgens ESC kommer jag att skippa att försöka titta nått mer på det spektaklet. Man kan fråga sig om det är tävling i musik eller vem som har flest grannländer????