Godmorgon måndag
Så börjar ännu en ny vecka, men den är kort. De flesta är väl lediga både torsdag och fredag och då känns arbetsveckan kort och ledigheten lång. Här i Trelleborg regnar det och blåser, känns inte så roligt. Skickar med ett kort på mamma Lazy oh Make up Man (Emil)Ha en bra dag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Godmorgon Karin och alla övriga!
Här i Mälardalen är det blött, fast det regnar inte just nu, grått och lite trist. Men det är inte så mycket att bry sig om, det är bara att sätta fart på veckan som kommer.

Godmorgon! Idag ska jag ordna lite inför resan till min vän Yvonne på Torsdag. Ska ner för titta på en sötnos
Men va söta de är på fotot Cajza, så gott det ser ut! Glömde skriva att här öser regnet ner i Kungsbacka

Godmorgon !
Här på Österlen hänger regnet i luften.Jag tror faktiskt det börjat regna nu.Grått i alla nyanser.Så jag får väl tända ett ljus för att höja stämningen lite.
Ha det så gott idag…/Sylvia

Godmorgon
I Klippan (Nordvästra Skåne) blir det nog regn när som helst IGEN - har regnat hela natten. Trist väder men det gör inte så mycket då vi ska packa upp och tvätta efter utställningen i Danmark igår och i eftermiddag blir det att vila då värken i kroppen är fruktansvärd.
Så söta mamma och son är =O)
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

#4 hur gick det på utställningen????
Gruvar mig faktiskt lite för hur man ska orka med utställning i två dagar..

#5 Vi är så nöjda så med katternas resultat.
Svartemannen tog sitt första CAC och de var två som tävlade om certet. Han tog även BIV. Han kom upp till nominering med 5 andra hanar och blev tvåa.
Bonny fick sitt CAGCIB och domaren blev helt fascinerad över hennes öronplacering. Hon önskade att hennes egna perser hade en sådan perfekt öronplacering. Bonny fick oxå komma upp till nominering men då hon i domarens smak var för liten fick hon ingen nom.
Vanze (syrrans katt men vår uppfödning) fick sitt CAPIB och i nomineringen hade domaren 7 kastrat hanar och hon valde Vanze som sedan i panel slog ut den andra kastrat hanen med båda domares röster och sedan blev han BIS-K med båda domares röster.
Prinsen (såld avkomma med Bonny som mamma och Vanze som pappa) fick sitt första CAP och i nomineringen blev han utslagen av pappa Vanze.
När Vanze blivit BIS-K dök en fotograf upp och ville ta kort på honom och kanske kommer han med i den danska tidningen Se & Hör. Vi håller tummarna.
En mycket bra och trevlig utställning och lyckad för vår del. Nu ska vi bara orka med nästa helg oxå - två dagar. Puh.
/Yvette
godmorgon. idag har de bara varit telefonsamtal. jag haaaatar telefonköer.*Satt i en halvtimme innan jag fick en tid* blä

#8 TACK
/Yvette
Godförmiddag alla!Jag vill gratta "5 till fina resultat i helgen kan tro ni är malliga.Lena
Hälsningar LENA

#10 TACK, Lena. Vi är både malliga, stolta och nöjda.
Kram Yvette