Kittentott´s Hemsida
Nu har jag äntligen fattat hur man för ut sidan min på internet, något proffs är man ju inte så här i början, men den ligger nu därute. Känns som en kloss lossnat som vägt en del. Tack Lotta för du hjälpte mig länka en sida som jag inte hittade felet på. Nu ska man bara fortsätta bättra på, lära sig lite mer
Den ser jätte fin ut Carina åh vad du kan..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Inte överdriva nu Marita! Men jag är nöjd så här i början.
Jag överdriver inte du är jätte duktig.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Kanon
Hälsningar LENA

Tack va ni är snälla! Jag är mest stolt över att fått ut den
Ska ju bättras på, kan inte allt ännu, tur att Lotta finns! Hade suttit o dragit i håret från o till sen imorse, så fick jag hjälp, Tusen Tack!
Din sida ser jättefin ut och det var lätt att navigera sig runt där. Lycka till!

Snyggt!

Jättefin tycker jag, och alla djuren också!

Tack allihop! Idag ska jag försöka få in allt på Galleri och de tomma sidorna. Det är roligt då det lossnar, man lär sig nya saker hela tiden.

Grattis Carina till en fin hemsida, den är "sådär lagom i allting". Bakgrunden är skön att vila ögonen på och jag väntar på fortsättningen. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

fortsättning följer snart, ska in en del idag
Sidan blev jättefin Carina! Och vad det gäller hjälpen så är det kul att kunna vara till nytta ibland
men min egen hemsida ligger på is just nu för jag körde fast totalt….
/Lotta

nä den blev inte bra nu heller
Jag får de inte att stanna kvar
Har haft suport via telefonen fr veckosidans ulf, men icke som icke, vad gör jag? trots tabeller o annat, nog mig det är fel på
Nu ska jag, jimmy o johnny åka äta kinamat, johnny vann ju på travet idag med, pengar alltid välkomna!
Fy va orättvisst,jag ville följa med.Lena
Hälsningar LENA

Vi hade jättemysigt
Friterade räkor,friterad kyckling, till efterätt friterad banan
Johnny ville fira sina vinster 2 dagar i rad.