Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 1450 ggr
Kittentotts
1

Kittentott´s Hemsida

Nu har jag äntligen fattat hur man för ut sidan min på internet, något proffs är man ju inte så här i början, men den ligger nu därute. Känns som en kloss lossnat som vägt en del. Tack Lotta för du hjälpte mig länka en sida som jag inte hittade felet på. Nu ska man bara fortsätta bättra på, lära sig lite merSkrattande

www.kittentotts.se

Marita-L
0

Den ser jätte fin ut Carina åh vad du kan..Glad

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Kittentotts
0

Inte överdriva nu Marita! Men jag är nöjd så här i början.Skrattande

Marita-L
0

Jag överdriver inte du är jätte duktig.Glad

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Dockan
0

FlörtKanon

Hälsningar LENAGlad

Kittentotts
0

Tack va ni är snälla! Jag är mest stolt över att fått ut denSkrattandeSka ju bättras på, kan inte allt ännu, tur att Lotta finns! Hade suttit o dragit i håret från o till sen imorse, så fick jag hjälp, Tusen Tack!

Boromir
0

Din sida ser jättefin ut och det var lätt att navigera sig runt där. Lycka till!

Bart
0

Snyggt!

christell
0

Jättefin tycker jag, och alla djuren också!Glad

Kittentotts
0

Tack allihop! Idag ska jag försöka få in allt på Galleri och de tomma sidorna. Det är roligt då det lossnar, man lär sig nya saker hela tiden.

Cajza
0

Grattis Carina till en fin hemsida, den är "sådär lagom i allting". Bakgrunden är skön att vila ögonen på och jag väntar på fortsättningen. // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Kittentotts
0

fortsättning följer snart, ska in en del idagSkrattande

simzonites
0

Sidan blev jättefin Carina! Och vad det gäller hjälpen så är det kul att kunna vara till nytta ibland Flört men min egen hemsida ligger på is just nu för jag körde fast totalt….

/Lotta

Kittentotts
0

nä den blev inte bra nu hellerGråterJag får de inte att stanna kvarGråterHar haft suport via telefonen fr veckosidans ulf, men icke som icke, vad gör jag? trots tabeller o annat, nog mig det är fel påGeneradNu ska jag, jimmy o johnny åka äta kinamat, johnny vann ju på travet idag med, pengar alltid välkomna!

Dockan
0

SkrikandesFy va orättvisst,jag ville följa med.Lena

Hälsningar LENAGlad

Kittentotts
0

Vi hade jättemysigtFlörtFriterade räkor,friterad kyckling, till efterätt friterad bananSkrattandeJohnny ville fira sina vinster 2 dagar i rad.