jobbigt !!!!
Varför ska det kännas så jobbigt när man har hittat någon underbart söt kissemisse…man vet inte hur man skall fråga vad priset är..varför känns det så jobbigt för???
Å vissa svarar inte änns på den frågan…hm…
Ja menar man kanske har varit i kontakt både per telefon å mail å fått någon bild å man känner att man vill slå till allt känns rätt men sedan ska man ta reda på priset…å efter massor av frågor till sig själv hur man ska få ihop det mailet å det skickas iväg så får man ett tillbaks där det står att dom inte vet ännu…katten är ju leveransklar !!!!
ja det var lite tusen funderingar från mig…
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Jag förstår att det måste kännas jobbigt. Raka rör är ju alltid bäst. Du kanske måste vara mera rakt på sak och tydligt tala om att du verkligen vill köpa katten och kan ge den ett gott hem. Ja, inte vet jag, om de ändå inte säger vad de vill ha så är det ju inte så lätt. Lycka till i alla fall!
Ja det var redan klart men prisfrågan är alltid så svår å det gör det ännu svårare när en del uppfödare inte har bestämmt priset ännu..

Konstigt om de inte vet priset?? jag har ju klart för mig innan om de är så gamla att de är levklara
ja visst är det??

Ja! Vad ska de fundera på? Ska de se hur intresserad du blir och sen höja priset därefter?

Jag har visserligen väldigt svårt att förstå hur det kan vara svårt att fråga om priset på en katt.
Men däremot så begriper inte jag varför man inte prissatt en leveransklar katt.
#6 Det är nog bara jag som tycker det är lite jobbigt..jag vet ju andra som frågar direkt men jag väntar tills jag vet om jag verkligen är intresserad av pissen. Så pris frågan kommer väl ihop med mitt beslut ska jag tro..hm..men jag har visserligen svårt i penga frågan i allt tror jag.. knasa som jag är.
Men väntan är värre att sitta å vänta på vad dom ska ta för katten är ju sååå dryg..ursäkta..
jag håller med #6…
det är ju bara att fråga
vad har du för pris på katten
det gör jag alltid i första mailet
men väldigt konstigt att de inte har satt nåt pris ännu
om nån undrar varför jag är uppe tidigt så ska jag till vetten o vaccinera ett gäng
#8 Har du valt ett annat vaccin denna gången?
Stackars dig Anki som inte få sova idag,men du få ta dig en tupplur nu.Lena
Hälsningar LENA
#8 vetten ringde mig o avbokade för att han inte hade fått tag på mer avdödat
o jag vågade inte riskera att 6 katter skulle bli sjuka
så vi avvaktar vecka för vecka..
om det blir så att han inte får tag på nåt..så får jag ta ställning då
men jag kommer inte att vaccinera dem som inte är sålda
de kan ju vänta tills licenserna är färdiga
#10…det börjar dra lite i ögonen nu..för att jag var uppe tidigt
men jag har ägnat dagen åt handling o matlagning istället
bra att komma upp tidigt ibland hehe