Perser iFokus

Perser

Etikett: 03-avel-genetik-uppfödning
Läst 434 ggr
krasivis
0

Min kattunge har inte sternumkrok!

Ni kanske kommer ihåg att jag hade ett inlägg där jag trodde att min ena lilla katt har sternumkrok. Nåväl, idag hade vi tid hos veterinären på Strömsholms Djursjukhus. Hon klämde och kände på katten och två röntgenbilder togs också. Sedan konsulterade veterinären Liss-Marie Langborg som är den verkliga "kattexperten" där. Zazzis bröstben är tunnare i slutet men inom normalvärdet. Ingen krok finns varken utåt eller inåt. Hon är "spetig" om man så säger framtill. Men det är inget fel utan helt normalt. Det är som hos oss människor: "olika". Jag blev JÄTTEGLAD! Kan ni förstå det? För en gångs skull så åkte jag inte hem ledsen utan GLAD och LYCKLIG!

Bullan
0

Vad bra!!! Jättekul när ett veterinärbesök blir av med positiv utgång :)

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Kittentotts
0

Gud va HÄRLIGT!!!!!!Kyss

krasivis
0

Tack för era snälla och omtänksamma kommentarer!

simzonites
0

Va skönt, pussa på din lilla Skrattande

/Lotta

Prizma_o_Kristall
0

Gud så otroligt skönt att höra att det gick bra hos veterinären. Har varit på 2 veterinärbesök hittills, båda slutade med avlivning….Gråter Då dessa 2 katter båda blivit påkörda och svårt skadade…

Så det är skönt att höra att det gick bra iaf!

Kramar

krasivis
0

Tack igen för att ni gläds med mig!

#5 Vad ledsamt att höra om vad som hände dina katter. Hoppas att du har några nya nu att glädjas åt.

Annkis54
0

vi gläds med dig jaCool
Gott när det finns positiva svar oxå

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Prizma_o_Kristall
0

#6 Ja, jag har 6 katter som jag älskar av hela mitt hjärta. Det gör allt så mycket lättare:)

Kramar