Choklad EXO
Hej hej!!!
Har sett i trådarna att de pratas en del om choklad katter, mm ville bara passa på att visa tillökningen här hemma med en hona som är en choklad EXO

Åhh vad fin..är det din egen eller är hon inköpt? Grattis till en fin chocklad pralin 
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Så underbar hon är, sååå VACKER!!! MUMS! 

Vilken härlig färg hon har.Har ju egentligen lagt detta med choklad på hyllan men nuuuuuu blir jag sugen igen när jag ser så fina katter.

mums nästan så man vill äta upp na

Jätte roligt grattis.

#1 det är inte min egen uppfödning utan jag har köpt in henne. Hon har en stamtavla som idag tydligen inte går att få tag i längre, sägs de iaf.
Några av katterna bakom henne är Snöflingan´s, Cuda´s, Kimnick´s mfl
#3, 4 Mm visst är det en härlig färg å solid är hon åxå 
Hoppas nu på fina framtida barn efter henne och hanen från min egen uppfödning, båda katterna är ju faktiskt ganska bra med tanke på att dom är chokladkatter 

#7 Spännande låter som mina stamtavlors innehåll. Vilka är det,
Många av Kimnicks katterna kände jag personligen så jag kanske kan berätta lite
Är det en Nikita katt?

¤7 Ja det är en Nikita katt och bl a finns Kimnick´s de Nino med..

Nämen gud vilken vacker katt du köpt,,,underbar chokladfärg. All lycka med henne nu, du kommer få kanonbebisar sen
.
Kram Tessan

Grattis Grattis 
// Mia

#9 han har samma kull som min choklakille på 80 talet
Kimnick's de Nalle puh värdens goaste hane som delade föreldraskapet till 100%
Du kan om du inte har linjerna bakom gå in och läsa på min sida

Men jag döör…=) Gú vad fin !!

Så underbart snygg!!!Choklad är ju bara så snyggt!!!!

Vilka Cuda's katterna ? Bakom Blue diamond finns Snöflingan katt men inte Snöflingan's Nikita han har en intressant stamtavla och bakom Furulyckan's finns Cuda's (bakom min Kakan) Vet därimit inte stamtavlan på mamman till din mer än att hon är svart exo tror jag i alla fall. ???? Gillar pappan till din katt.
Vilken snygging du har fått tag på !! Lycka till med henne, hoppas på många fina bilder framöver !
den du..den gick inte av för hackor
underbar färg

#15 Cuda´s katten heter Bet you like me och hon är mormor till min kisse
Mmm visst är det en intressant stamtavla, känns jättekul att man kunnat hitta dessa linjer. Och jag hoppas på att de kommer att bli bra mot linjerna jag redan har, då jag lyckats med att hitta bra katter som inte är besläktade med varandra, de känns toppen 

Vet fortfrande inte vem som är mamma och vilka choklader som finns med i hennes stamtavla.
Vet ej heller vem som är mamma till din Cosmos så jag har svårt att utala mig om stamtavlornas nyheter. Vet att många av katterna finns 7-10 led bakåt i andra stamtavlor eller åtminståne syskon
Det som är nytt på pappans sida är Etoile chocolate Fancy och Cudas katten. vad jag kan se går du tillbaka många led med något nytt. Ninos linjer finns med i Kimnick.s de Fo-fo som finns bakom Chocolate Bear
Har sådan nackspärr att jag stått upp och sovit mer eller mindre inatt. Så vi får fortsätta en annan dag
Lycka till
gud va fin hon är finns de tmånga exo som är cholkad och lila??
ha en bra dag. kram