Vid flytt vad skickar ni med??
Ni som är uppfödare, när era kattungar flyttar vad skickar ni med å hur gör ni?
Lite mat å rabattku.. informationsblad mm jag lägger deras papper i mappar å lite så..
Men jag skulle vilja skicka med en liten prov schampo flaska vad ska man vända sig för det eller är det någon som gör???
Eller ska man själv köpa en flaska å skicka med..detta är något jag tänker på för denna fråga kommer alltid upp om vad å hur det ska spädas å olika märken osv..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Vi brukar skicka med:
kattungepaket från Royal Canin
kattungepaket från Hill's
filt med doft från mamma + övriga katter
lite schampoo
leksaker och då både hemvirkade myntamöss och köpta
plutoduk
skiva med bilder från dag 1 till flyttdag
skrivit lite om kullen + föräldrarna
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

En "snuttefilt" som luktar hemma,någon leksak,foton på Cd från kattungetiden,mat,infopapper bla till olika försäkringsbolag.Det är ju en bra idé det där med schampo!Men jag har inga förslag på hur man ska göra om man inte köper en flaska och skickar med.Jag brukar skriva sådant på infobladen.(Det jag använder och rekommenderar.)Jag brukar oxå demobada kattungen innan den flyttar,så nya ägaren har sett hur man gör.
# 1 Så du skickar med två olika foder?
Jag har funderat på det här med Hill`s men dom har ju inte haft det här med foder till kattköpare har dom börjat med det nu?

Hills har haft kattungepaket innan, har jag fått. Jag skickar med som ovan, men inte schampoo. Tyvärr hade min cd brännare pajat sist.
# 4 Jag kanske fick pratat med fel gubbe när jag skulle bestämma mig för Hill`s eller Rc ..hahaha

Du måste köpa 20 kg Hill's Science Plan eller Hill's Science Plan Nature's Best vid ett och samma köptillfälle för att dels få 5 kg mat utan kostnad och dels få kattungepaket. Det går oxå att kombinera med burkfoder: 1 x 24 burkar. Du måste alltså vara aktiv medlem för att kunna nyttja paketen.
/Yvette
Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever
Okidoki..

Jag måste haft tur då! jag hade inte köpt el andvänt Hills innan över huvudtaget, men de kan ha ändrat reglerna.

Vilken rolig grej att ni skickar med bilder på skiva! Jag hade blivit väldigt glad om jag hade fått med bilder från dag 1.