Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 346 ggr
Kittentotts
0

Frontpage 2003 HJÄLP!

Får jag bara fråga en sak, er som kan frontpage. Hur öppnar jag min nuvarande webbplats på internet för redigera den via frontpage? Jag är sååå lycklig idag, har lyckats komma på hur jag puplicerar. Jag testade med en sida jag ska bygga till jimmy så måningom, och hans bild ligger nu på hans sida. Inte lätt sitta komma på allt själv, men men äntligen!

Kittentotts
0

putt

Kittentotts
0

Usch blir tokig! Innan jag lärt mig detta är jag flint. Nu säger den vid puplicering att lokal o fjärr inte kan heta samma:))) någon som vet! kan någon hjälpa en förkalkad gammal tant?GråterHur gör man egentligen, vet man ska ha mappar mm bla bla bla, men jag kan inget MEN VILL VILL VILL

IdaJ
0

Du kanske först måste ladda hem den till din dator och sen göra ändringarna och publicera den igen? Jag använder inte frontpage så jag vet inte. Jag har allt hemme och arbetar med det och sen laddar jag upp ändringarna på webben..

Har du frågat på datorsajten? De kanske har mer koll.

Kittentotts
0

Nä jag orkar inte kontakta dem, jag är för rastlös för vänta 2 dagar på svar som inte ger mig mer förståndSkrattandeLadda hem först, du vet jag är så dum på fatta detta med göra hemsida, den säger när jag puplicerar lokal o fjärr inte kan heta samma, jag ser ju att till höger heter det lokal, och det som ska föras upp fjärr, men men

simzonites
0

Jag kan inte hjälpa dig heller Carina, jag jobbar visserligen i front page men jag använder ett FTP-program när jag laddar upp till servern.

/Lotta

Kittentotts
0

hu huGråter

Raktajinos
0

Ring till Martin han e hemma .. han kanske kan hjälpa dig :)

Kittentotts
0

Nä guud det vågar jag inte kusinSkrattandeJag väntar o ser vad som kommer i hjälp, annars kan vi ta detta i helgen el så.

Elisabeth-J
0

Du måste ha det i datorn och ändra och sedan publicera.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Kittentotts
0

#9 hmmmmFundersamSkrattandeja du! jag blir så knäpp av allt, Tack får se vad jag lyckas med!

feiner
0

Ladda ned med ett FTP program för att göra ändringar.