i dag får man besök
idag får man besök av en på forumet
jag ser ifram i mot detta besök
det är ingen mindre än
Lunatis_matte
hur vi träffades jo det skall jag berätta
min som o hon är kompisar o dom började prata katter o wippss så
säjer hon att hon har en helvit perser o min sons ögon tindrar
han älskar ju vitt lika mycket som jag
så vi bytte msn adresser o sen hittade vi varandra på perser

Va kul miapia
Hehe. Japp så var det
Kul att träffa dig mia. Hoppas det blir flera gånger
men men..jaaag då..jag var ju också hos dig idag o hälsade på..*går till ett hörn o snyftar lite*

jag oxå men ingen hemma

Hon är poppis MiaPia
haha emma va hemma i dag med och skrev papper på sin lilla kisse och hon gosade med sin lillla kisse ..
jag sa till emma med att jag ångrat mig hehe o då bara skrattade hon hehe
alltid lika trevligt när alla kommer hehe
o sen hade sassa varit med hemma tydligen hmm ja du åsa klart jag inte är hemma när du kommer för denn lilla skulle väl stanna hos mig nu eller va tycker ni
tillhör inte den lilla mig nu eller va tycker ni?
*fniss*
hihi va de inte du som bara gillade plattnosar?;) eller har den lille fått dig att bli fäst vid birma med?:D ska skicka bilder te dig nu:P
Lunati kommer ifrån mig 
/Lotta
japp det fick jag reda på väldigt söt kisse precis likadan som min hona åååå jag bara älskar vitt
så alla som har vita katter hit me don *s* skoja bara
väldigt fin hanne har hon vilket temprament och stabil kille
#10 Va kul att du gillar Lunati, var han med på besöket? 
/Lotta
Japp han var med Lotta

Hoppas ni vet det är risker med infektioner o annat med katter sinsimellan. Jag låter ingen främmande katt komma hem till mig så, kattungar är mkt känsliga! Har en vän som har katteri tex, då vi träffas o har smått har vi alltid bytt kläder precis innan vi åker t varandra, tvättar händerna innan vi rör kattungarna. Vill bara tala om för er att riskerna finns.
#13 Detta tänkte jag på också. Speciellt viktigt som du säger när man har småttingar. Och med det menar jag inte att katten som kommer på besök skulle vara sjuk utan att man har så olika bakterieflora.
Tyvärr är ju inte katter lika lätta som till exempel hundar att ta med hem till varandra.
/Lotta
jag har inte mina småttingar här ju ännu o lisa är på parning hehe

Har du dem inte hemma?
som alla vet har ju magnus o jag separerat o just nu har magnus dom småkattungarna hos sig..
jag vill inte hålla på o flytta dom små dels blir mamman orolig sen blir dom små säkert oroliga med
så magnus o jag har beslutat att dom små är kvar hos han tills
dom flyttar ..
han älskar ju katter han med o sen blir han inte ensam hehe
men magnus o jag träffas dagligen ändå

Okej! Lät som du inga katter hade hemma
Tänkte på Bella vart bor hon? Jag menade ju naturligtvis de vuxna individerna med mitt inlägg #13 med. Man ska inte blanda katter helst då det finns risker för bakterier mm dem imellan. Men alla gör ju som man själv vill.
bella är hos mig så klart hehe men hon sov i sonens rum och där va stängt det va bara diablo son nosade på han ..
jag visste faktiskt inte det va så farligt med smittorisken med friska djur men det är ju klart
jag kan ju inte garantera mina lika väl som andra djur är friska eller sjuka
men jag skall tänka på detta nu jag lovar
men småttingarna o deras mammor bor hos magnus just nu
jag jag ville inte stressa dom med flytten osv mitt i allt diande osv