Vita trollungarna äntligen hemma
Hej på er.
Ohh nu har jag äntligen varit till Stockholm och fått hämta hem mina 2 nya vita bebisar. Dom är helt ljuvliga, så roligt att dom är lite olika i sättet oxå. Den ena är så gosig så hon får aldrig nog, medans den andra far runt o busar som hon skulle bott här jämt. Nu ska jag bara njuta av dom idag, typ ligga på golvet hela tiden hi hi hi. Jag vill passa på och tacka Allan o Rein och katteriet Boudoir Feline´s för ert enormt trevliga bemötande och förtroendet att få äga dessa små pärlor, jag är sååå lycklig.
Ha en underbar dag allihop.
Här kommer lite bilder på dom.
Först ut är Charlotte "Molly" per w 62

ja du tessan lillla va skall jag säja jag tar 2 stooora väskor nu med mig på semestern hihi
o dom håller jag gömda tills jag åker hem igen ler herregud såå vackra mummmmmmssssss
kom till miapia komsi komsi

WOWOWOW vilka oslagbart underbart fantastiskt SÖTA bäbisar du fått hem!!!!! LYCKANS DIG!!!! *gläds med dig*
De är verkligen drömsöta, faktiskt något av det sötaste jag sett!!
Vilka underbara sötnosar och vilka ögon….
Lycka till med dom.
//Bodil
Äntligen Tessan…som du har väntat
såå fina är de…oddeyed mums

Jösses …så fina 
Tycker Molly är extra fin & söööööööt 
Lyckost dig…önskar dig all lycka till med dina nya kissar.
// Mia
// Mia

Grattis till otroligt vackra trollungar med oddeye också

Ohhh tack snälla ni för era underbara ord,,,ja ingen är ju lyckligare än jag just nu :)
Kram

Grattis Tessan till dessa små skönheter .
kram
Stort GRATTIS till dessa två juveler.
Hälsar Lotta P

Båda superunderbara! Grattis till dessa godingar……
hälsningar Lena Fritz

Grattis till 2 prinsessor!!!!Själv skall jag få hem Benji igen;)

Herregud va söta!
Grattis Tessan, jag vet ju detta varit något du velat ha länge
/ Carina
Grattis Tessan ! Tjejerna är underbara !!
/Sussi

Grattis Tessan till 2 helt bedårande kissar….kommer & smyger med den dära röda,nätade väskan…*ler*
Kramisar!
Tina
ps. nu e poolen ½fylld *blink*blink* ds

Tack snälla ni för era snälla ord om mina flickor, lär ju erkänna att det är lite svårt att slita blicken från dom :)
#18 Den där väskan kan du lämna hemma
Ohh nu kommer mina barn flytta till dig när poolen är fylld hi hi hi. Jag badar bara om jag får en bacardi breezer
Kram

Grattis till dessa underbara töser. Eftersom oddeyed inte är min grej, så blir Charlotte den solklara favoriten
Lycka till med flickorna nu :)
Mvh Linda

Hejsan vännen!
Så här på korten måste jag oxå säga att jag gillar Charlotte mest men jag tänkte komma över ikväll o kolla in dom live, så man kan ju ändra sig. Dom är underbart vackra..
Kram på dig

Nejjjjmen Tessan vilka stjärnor….ojjj va söta dom va…men den som väntar på nåt gott…..!!!
Bamse kramisar….;)
Oj vad söta..super garttis till dessa godingar !!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

MEGAGRATTIS Tessan till två små GODINGAR
. Den första är helt OUTSTANDING. Lycka till med både framtida avel och show.
/Helen

Kanonsöta kattungar!!
Gunilla
vilka vackra små prinsessor, helt underbara Maggan47

Tusen tack snälla ni för era underbara ord om mina små vita trollungar. Jag lär ju erkänna att jag har svårt att sluta titta på dom. Vitt har jag drömt om länge, som några vet här,,,o nu äntligen efter flera års väntan så är dom här, jag är sååå lycklig.
Kram på er
Oj oj så underbara,jag blir helt sjuk.Jättegrattis säger jag bara.Lena

Hälsningar LENA

Grattis till dessa två underbara kattungar och som grädde på moset är dom odd !!! Grattis och lycka till med dessa ljuveler
// Christina

Här kommer lite nytagna kort på min vita skönhet Molly. Emmy ville inte vara med på bild idag, så jag får försöka i morgon igen:) Gud jag kan inte få nog av att titta på dessa 2 dunbollar,,,så underbara,,oh jag är nog en av dom lyckligaste i världen just nu
. Tänk vad dessa underbara katter ger en mycket kärlek.

Men vad bilderna blev suddiga,,,nu har jag nog små barnfingrar på kameralinsen igen:)

JÄTTEGRATTIS Tessan!
till dessa sötnosar. Jag förstår att du är överlycklig!!
Att Allan och Rein är två enormt trevliga killar kan jag också hålla med om. De är två solstrålar som lyser upp varje utställning de är på. Alltid lika roligt att få träffa dem. Inte ett dugg avundsjuka eller elaksinnade utan bara två helt underbara människor som verkligen behövs idenhär kattvärlden.
Kram Lisa L S*Amors Troll

#34 ja visst är dom underbara,,,så glada jämt,,,är så glad att jag fick köpa dessa då underbara pärlor av dom.
//Tessan
Vilka drömexemplar! Kattänglar, finns dom?
Grattis till dina nya flickor!! Molly blir nog faktiskt favoriten av dessa två, även fast båda ser ut att bli super fina! Lycka till med dem
!

Alltså Molly är en av de sötaste perser och ja katter jag någonsin sett!! Hon är UNDERBAR!!! Förstår verkligen att du är jordens lyckligaste!!
hej tessan hur ha det gåttmed dina vita töser va snygg odeeyn är.
ha en bra dag. kram
#39 Tack Jenny för att du letade upp den här tråden och aktiverade den, så att jag fick se de här underbara vita tjejerna. Även jag undrar förstås hur det har gått med dem? Är de utställda något? Fått egna bebisar?
va så lite jag har ju själv helvitt exo hane snygg bra linjer. kram.
ha en bra dag. kram