Mina gullungar!
Hej alla!!
Nu är jag tillbaka i civilisationen igen! 3 veckor ute på vår ö i Vänern har gjort underverk för kropp och själ.
Mina små perser bebisar är nu 5 v och 3 dagar gamla. Är full rulle på dom nu. Tänkte visa ett par bilder på dom.
Vi fick en kull till 22 juli. Det var Ester som fick 4 st små perser bebisar. Bilder kommer på dom när de öppnat ögonen helt.
Men här kommer YadhayeZiba's Al Jawhara, Perser g 01, 4 veckor på den bilden.
Och så pojken som bara kallas Lilleman ännu så länge.Han är 5 veckor på bilden.
Ganska söta är de allt tycker jag.

skitsöta!!!!!!
Kram Chatrine
underbart vackra..mums
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Tack till er båda! 
härliga båda två

De är verkligen gudomligt vackra, DRÖMVACKRA!! *käääär*

Jättesöta gudomliga en sådan padda fattas hemma hos mig undrar om det finns någon, som vill bli drömuppfyllelse. Fniss

Nämen guuud så söta,,,tror minsann det står gävle på lilla tösen :)
//Tessan

grattis, dom är verkligen söta som karameller

Jätte söta små karameller
/Britt-Marie

GRATTIS Pehtra till dina små GODINGAR, de ser båda två fina ut. Men eftersom jag är så svag för rött så ligger lillkillen mig väldigt varmt om hjärtat.
/Helen
Nämen åååå såå söta! Vilka ullbollar
//Åsa
Tusen Tack allihopa!!! Det värmer verkligen att få läsa dessa underbara ord ifrån er.
Jag har tittat o tittat på henne men kan inte se att det står Gävle nånstans..*hihi* MEN hon är troligtvis till salu om rätt hem dyker upp. Jag är i valet o kvalet…..
klart det inte står gävle, det står stallgatan :P
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Mums, vilka sötisar!

woow så fina 
// Lillevi
Generosa´s Perser
www.generosas.se

Jättesöta bägge två!
S*Loveline´s Perser
www.lovelines.se

Så söööta!
Vi fick smått idag :))
/ Carina
#14 Jaaasåååå du skulle ju bara ha pojkar hemma hos dig..*hihi* Du måste ju komma hit o kolla på Stures små syskon snart.

Nejmen vilka trollungar så söta…!!!
19 Ja det måste jag verkligen göra. de små sötisarna! :) Börjar de bli stora nu? :)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
gud va söta
ha en bra dag. kram