Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 951 ggr
jenay
0

bara raskatt special varför??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

varför finns det bara raskatts special på kattutsl men inget på våra huskatterär dom mindre värdael vaför vill ingen anordnad det?? ha frågat min klubb men dom tycker jag kan lägga ner allt arbtesjälv och försöka hitta nån annan klubb som kanse vill hjälpa mig varfrö ??Gråter

Skrattandeha en bra dag. kram

MonicaLagerquist
0

Klubben är ju till vad man gör den till.Vill du har huskattsspecial så får du lobba och jobba för det.

Man kan ju inte tro att andra alltid ska göra något.Vill man ha en klubb som aktivt jobbar för huskatter och har specialer på utställningar så ser man  till att det blir så.

Ett tips är att tex skänka priser till den huskatten som har bästa huskattslooken eller bästa pälsen osv.

Det kan man göra även på andra klubbars utställningra,

Jag har ett flertal gånger skänkt priser till BIR La Perm på FIFe utställningar så att klubbarna ska komma ihåg att ta ut BIR när det är tre eller fler La permer med.

Stolt ägare till tre La permer

jenay
0

hurvmenar du med skänka prieser då??

MonicaLagerquist
0

#2 Jag har beställt eller gjort kokarder sytt bäddar och fixat andra priser och skänkt.Man kan antingen bestämma till vilken priset ska gå eller be klubben som har utställningen bestämma vem som ska ha priset.

På inbjudan står det vem som är ansvarig för prisrummet .Den personen tar man kontakt med och sen skickar man priset till den personen.

Stolt ägare till tre La permer

jenay
0

ok ovh det få upp ögon på utsl folk att ordna en huskatt specail då om jag fattat dig rätt??Skrattande