Perser iFokus

Perser

Etikett06-till-salu
Läst 2055 ggr
Isa88
2011-11-14 11:44
0

Köpes Perser

Hej!

Jag och min sambo letar för tillfället efter en perser katt att ha som sällskap i Katrineholm. Vi vill ha en mkt social och kelig kisse att gosa med här hemma :)

Vi har inga andra katter just nu dock har jag personligen mycket djurvana och förstår självklart vad det innebär att ta hand om ett litet djur. Jag har tänkt att skaffa en till katt lite senare så de får sällskap av varandra när jag är på uni en stund under dagen. Kattunge/ompla katt spelar inte jätte stor roll så länge det känns rätt för alla inblandade :) Jag har inget emot att åka en bit eller om ni kan transportera katten till mig.

Jag är intresserad av just perser då jag är mycket intresserad av pälsvård och jag tycker de är väldigt vackra :) Jag kan erbjuda din katt ett permanent bra hem med mycket kärlek!

Hör gärna av dig om du har en liten pärla åt mig :)

Mvh Isa

Alde
2011-11-14 12:27
0

Hej!

Här kan du själv hitta flera uppfödares hemsidor och kontaktinformation: http://www.swepex.se/uppfoedning/uppfoedare

På blocket finns en del perser också. 

Lycka till!

Harrys sköna blogg - http://persernharry.blogspot.com/

Isa88
2011-11-14 12:33
0

Tack så mkt! :D Ska kolla igenom.

heliotropes
2011-11-14 12:36
0

Jag har tre stycken som letar efter ett lämpligt hem. Du kan se dem på min hemsida under for sale,den yngsta där är såld. Om du verkligen gillar mycket päls så är Kleopatra en välpälsad och gó tjej i en härlig blåsmoke färg.Glad Länken till min hemsida hittar du här nedanför.

Eva // medarbetare på Perser

Isa88
2011-11-14 13:18
0

Hej vilka fina katter du har :D ! Kan du maila lite mer info om dessa, vad du tänkt för pris och ev fler bilder om du har? Antingen här eller till min mail tindra.eriksson@finja.se :)

Erna
2011-11-14 13:37
0

Hej!

Jag har chinchilla, shaded silver och golden till salu i olika åldrar, även vuxna för omplacering. Jag bor utanför Norrtälje.

Titta in på min hemsida www.yamacatos.se

maila gärna som första kontakt. yamacatos@telia.com

Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se

heliotropes
2011-11-14 15:19
0

#4 Du har fått mail av mej.Glad

Eva // medarbetare på Perser

yadhayezibas
2011-11-14 21:57
0

Jag har oxå ett par stycken som söker nya hem. Glad maila på yadhayezibas@gmail.com om du är intresserad.