Perser iFokus

Perser

Etikett: 08-omplaceringar
Läst 2605 ggr
Amorstroll
0

Nu har gullungen HABIB flyttat !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Änteligen har jag hittat ett kanonhem till min trollunge svartsilvertabby perserkillen Habib, som betyder Älskling på arabiska. En älskling är han verkligen, så go och tillgiven, dessutom jättesmart.

Hans far är Jeanetts svarta exot från mig Eddie Murphy och mor är min Chakira som är kullsyster till Ramazotti som numera bor i Lettland. Chakira och Ramazotti har sötnosen Popeye som far………

Kram

Lisa

S*Amors Troll

Amorstroll
0

Några till foton på denna älskling från mig…………

Ja, jag har sparat många foton på denna trollunge……

Kram

Lisa

Tessan73
0

Men ohh så vacker, oh vilka underbara ögon.

//Tessan

isnornin
0

Vilken vacker katt!

MVH Isnornin

Bullan
0

Vilken vacker katt!!!Tungan ute De nya ägarna kan ju inte annat än bli störtkära i honom!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

SussiF
0

snygg

frukove
0

Jag förstår att det är jobbigt när Habib flyttat!Vilken underbar Silvertabby kille!Så underbara ögon och looken-förstår att han fick heta Habib!

Rolgit när man märker att en katt är smart också!Förstår att han kommer att bli saknad av dej!Vilken underbar katt för den nya familjen!Och så skönt att han får  så bra hem åt också!

miascharming
0

Han är underbar & så läcker  Kyss

Så glada & stolta dom nya ägarna måste vara nu :-)

Kram Mia

Annkis54
0

en verklig charmör

lyckliga de nya ägarna

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Songhios
0

vilken snygging!

Mvh

Simone

Bullan
0

Hej Lisa, jag blev så nyfiken att se hur fotot på Habib skulle se ut om man tog bort den blåa "filmen", så tänkte visa hur det blev! Han är jätteläcker!!!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

[Guardians]
0

Oj, vilken liten älskling, snygg

Annica

yadhayezibas
0

Jättesöt kisse med läcker färg!
(Men om man får märka ord så heter älskling/kärlek/min kärlek Habibi på arabiska och även på persiska. Glad)

Amorstroll
0

# 12 Jag har fått lära mig att Habib är en kille och Habibi är tjej, men jag kan förstås ha fel…. måste fråga min son som pratar flytande arabiska.

Hur som helst är han döpt i stamtavlan till Habib.

TUSEN TACK för era snälla kommentarer, ni är jättegulliga!

# 10 WOW Bullan, du måste lära mig hur man kan ändra färgton och även skärpan verkar det som. Snälla skriv ett mail till mig och berätta!

Kram

Lisa

S*Amors Troll

Tack! Jag har mailat dejSkrattande/Nina "Bullan"

Marita-L
0

Jätte söt kille !

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

simzonites
0

Vilken snygg grabb, all lycka till honom i hans nya hem.

/Lotta

/Lotta

Kittentotts
0

Underbart söt kille!

Trini
0

Jättesöt är han!!

yadhayezibas
0

#13 habibit heter det till tjej. Glad

Amorstroll
0

Tack ännu en gång för era snälla kommentarer!

Habib har en storebror, exoten The 1 & Only Mr Maago, alias "GoGo", med samma föräldrar alltså, som blir 3 år i sommar och som bor nere i Skåne. Ägaren och jag ser fram emot en kull i år när den nya exotsköldpaddan från mig växt till sig lite.

Visst var väl även brossan GoGo söt som bebis!?

Sorry, Nina (Bullan)….. de här suddiga fotona går det väl inte att göra något åt tyvärr, men visst kan man se att att han också är ett gullegryn!?

Kram

Lisa L

S*Amors Troll

Amorstroll
0

# 10

Fotot blev kanonfint när du fixande till det! Vilken skillnad!

Även Tusen Tack!!!! för den information du gav privat till mig. Detta var mycket uppskattat. Jag drömde om att få en Conon EOS kamera i julklapp, men tydligen har jag inte varit tillräckligt snäll eftersom jag inte fick någon…snyft…snyft…

Kram

Lisa L

S*Amors Troll

Erna
0

# 10 Bullan

Kan du inte dela med dig dina tips att få bort blå ton? Jag har provat men inte lyckats i Photoshop.

Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se

aloizias
0

Men så söööt :)

Du har så fina katter Lisa!!!