Godmorgon alla i fokus vänner!
Idag va det en ruggig morgon. Jag har vaknat flera ggr inatt av en skrikande katt som låtit missnöjd, men jag fann inte någon orsak alla såg så nöjda ut. Men så imorse berättade johnny han hade tagit fel på hanen som är i eget rum på natten och vår Eliza. Ja det va ju inte poppis tyckte Eliza att få vara i hanrummet. Så nu har jag tagit huvudvärkstabletter för all sprängvärk av orolig natt. Vi får hoppas att en solig dag kommer!

Godmorgon
Stackars Eliza sitta ensam i Merlins rum, det är inte bra med två katter i samma färg. Vi har två bruntabby, skillnaden hanen har en ring på svansen honan har två ringar. // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Fast merlin är ju svartsmoke, Eliza är blåsmoke. Men gubben ser ingen skillanad då mörket faller in här
Jag är mkt för ha olika färger på mina katter, detta för de får det enklare hemma här*LER* pojken har ju svårt med sin autism se skillnad, men undra om gubben har samma diagnos*LER* Nu är hon fri iallafall Eliza gumsan, ja hon va bra ledsen på oss.
godmorgon..idag e de IKEA som gäller.shoppa shoppa shoppa…älmhult,here i come
Kan tro att Merlin tyckte misstaget var toppen i alla fall 
/Lotta

Oja! Lotta han har haft superkulnatt! Och idag har han klättrat i träd med storebror Tiger som tyckte han va sååå duktig ta med honom på äventyr.