Perser iFokus

Perser

Etikett03-avel-genetik-uppfödning
Läst 330 ggr
Marita-L
0

Vad är det här då???

Är ju lite fundersam över om Elvira ska börja löpa eller har något på gång..nu helt plötsligt så vill Lillemannen nosa å då blir hon sur å frser åt honom å då kastar han sig över henne å det blir fullt slagsmål…
Fick ta i sär dom..morrande gick Elvira där ifrån medans Lillemannen la sig raklång ner stolt med svansen rakt upp i vädret.
Sedan var jag på altanen då jag såg att lillemannen bara kastade sig över henne igen..rent elakt om man säger så..sedan var det full slagsmål igen..Elvira sprang där ifrån morrande å fräsande å gömde sig under kistan i vardags rummet.

Efter ca en timma gjorde han det igen fast hon låg å sov helt utsträckt i sängen. Hon blev ju helt livrädd plus att det var fullt slagsmål igen.

Nu är det bäst han passar sig..Skrikandes

Han har aldrig gjort så här innan, det är precis som att här ska du få för att jag inte fick nosa dig i baken..det är jag som bestämmer så här får du tills du lär dig..din lilla …..

Han ser så nöjd ut när jag tar bort honom..ser ut som han har ett smile på läpparna.

?????????????????????

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Kittentotts
0

Hon är pågång i löp, han känner detta, men hon är inte klarSkrattande

Marita-L
0

Jamen han dyker inte på i parnings syfte utan han är elak..han slåss..detta är helt annorlunda beteende..
Men helt klart reagerar han på hennes lukt..hon luktar inte längre bebis utan KVINNA kanske..

Han som brukar uppvakta sin kvinnor å vänta in dom tills rätt ögonblick men här ..nej nej nej..

Kan det vara så att eftersom han inte får lukta blir han arg..hon är ju en dominant hona och han skall inte bara komma här å tro??? Kan det vara så???

Han försökte precis hoppa på Felicity å göra likadant men hon slog till han direkt så han kröp där ifrån…kanske glömde av att vissa gör man inte så på.

Testar han gränserna på husets kvinnor kanske?

Han försökte para sig med yarina i går fast hon inte änns löper å hon tycker ju om honom så mycket så varför inte..de fick jag sära på för hon kanske är dräktig redan sedan förra veckan.

Hahaha det låter som han har fått storhets vansinne.

Crystal Pearl´s

Dockan
0

KyssDet är inte lätt o va en liten pojkkatt,jag tycker synd om dom.Lena

Hälsningar LENAGlad

Kittentotts
0

Tiger gjorde som Lillemannen gör nu några ggr förra våren mot någon hona, han va helt enkelt frusterad, han är lite……upphetsad tror jag, mer kan jag inte säga än att då får han få lite ro som Tiger i eget utrymme för lugna sig, han slutade efter fått para några ggr.

Marita-L
0

Lillemannen har parat ett par stycken honor nu å Yarina blev ju skendräktig så henne fick han en ny chans på i veckan som var. Cornelia har varit lite svårare att ta sig så henne har han haft nu ett par gånger så vi hoppas det har tagit sig denna gång.

Han har varit väldigt nöjd å belåten hela tiden fram till i morse då han började ge sig på Elvira..

Crystal Pearl´s

Kittentotts
0

Han vill ha mer mer mer, och så får han på käften då han försökerSkrattandeÄr la tur inte vi mäninskor gör samma iallfall, tänk o ha en gubbe som springer efter o flämtarGeneradfast jag hade nog gett min en smäll om han gjorde så o jag inte villeFlört

Annkis54
0

hur gammal är han Marita??

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Marita-L
0

Han är nu 1.5 år gammal å så go.

Crystal Pearl´s