Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 637 ggr
diii
2007-04-27 23:39
0

Vad gör folket?

Jag har jääääääääääääääääääätte tråkigt, lite ledsen för killen min måste sova …sen 21.00….han jobbar som lärling nu och han får jobba imorgon , dock får han betalt…så aa han vill vila så han inte klantar sig…det är sant..men aa nu får jag sitta och pilla navel ludd Fot i munnnen

Vill gärna bygga en hemsida…killen är bra på det..men jag vill bygga en gratis hemsida…

IdaJ
2007-04-27 23:44
0

Vi ska strax gå och se en film. Sen ska jag sova ska upp tidigt imorgon. Jag jobbar också…

Lycka till med hemsidebygget!!

diii
2007-04-28 00:16
0

Min käraste ägodel: Min förlovningsring
Detta har jag på mig just nu: En stor t-shirt
Favoritkläder: Jeans och skjorta
Favoritdjur: katt (perser) och hund (labrador och shitzu hund)
Följande musikstilar tilltalar mig mest: Pop (Backstreet Boys osv), rock ( 3 Doors Down, Coheed and Cambria) osv.
Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: RELIGION!/ Matematik
Stjärntecken: Skorpion
En bok jag älskar: Anna Karenina av ryska mästaren Leo Tolstoj (878 sidor)
En film jag älskar: Prinsen av Egypten ( Om Moses från Bibeln,berör mig, är kristen)
Tv-program jag gillar: Oj..Ugly Betty, Smallville, O.C, Insider,Jakten på en mördare,Efterlyst, Kalla fakta, Du är vad du äter, Lyxfällan, Top Model…
Favoritdoft: Min älskade Christians hud lukt
Detta äter jag gärna: Comida Mexicana! Viva México y mi cultura!
Dricker helst: Vatten med is

Bästa present jag fått: Percy min perser *ååh vad glad jag blev*
Senast köpta musik eller dataspel: Idol Marcus Fagervalls skiva
Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Allt för jag är unik och speciell som alla andra
Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Räknas längd?är bara 1,65 cm.
Udda förmåga/egenskap jag har: Aldrig sårar mina vänner,men dem sårar mig.
Om jag vore ett djur skulle jag vara: Nalle björn för att krama alla, haha!
Vad är det senaste jag installerade på datorn? Spy Dr, rädd för virus och trojaner.
Har jag varit med i någon skolpjäs? Många, vet inte hur det kommer sig men fick alltid huvudrollenGenerad.
Har jag fått felparkeringsböter?HAHA nej har ingen körkort
Har jag hoppat/kan jag tänka mig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?  JA!!!DRÖM att hoppa fallskärm
Vilken är den plats längst bort som jag har besökt? Mitt hemland Mexiko ligger en bit härifrån, har inte besökt den,men född där.
Vilken är min favorit bland tecknade serier? Oj Shit…avgudar Walter Elias Disneys filmer, han var en magiskt människa. Skrev ett projekt arbete om hans liv, otrolig man.

diii
2007-04-28 00:33
0

Någon som har läst Anna karenina?

Någon som gillar Backstreet Boys? =D

Någon som har åkt till Mexiko eller planerar det?

Någon som har sett prinsen av Egypten?

Annkis54
2007-04-28 02:58
0

Min käraste ägodel: en inramad tavla jag fick från släkten när jag fyllde 50 år. Det är ett krusifix..sååå vackert
Detta har jag på mig just nu: halvlånga byxor o linne
Favoritkläder: mjukisbyxor o luftig top/linne, gillar inte att ha kläder på mig…mina barn säger att om jag får alzheimers så kommer jag aldrig att ha kläder på mig hehe
Favoritdjur: perser o exotic.
Följande musikstilar tilltalar mig mest: mjukispop (lugna favoriter)country&western, Barry Manilow (WOW) 
Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: teckning/religion
Stjärntecken: Vattuman
En bok jag älskar: Den nionde insikten
En film jag älskar: Greese, Mitt andra Jag?? med Steve Martin
Tv-program jag gillar: Greys Anatomi, Boston Legal, Alla medicinska program på TV 4 Fakta, Ambulans Först på Olycksplatsen, Du är vad du äter,
Favoritdoft: Alain Delon. kvinnoparfym..wow
Detta äter jag gärna: dubbelpanerad fiskfile. Spagetti tre fromagi med köttfärssås
Dricker helst: iskall light..ej cola helst

Bästa present jag fått: mitt stora celestine kluster
Senast köpta musik eller dataspel: inget
Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: har ingen som helst betydelse..bara en kostym som ändå inte är jag Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: se ovan
Udda förmåga/egenskap jag har: Att jag gör som jag vill. följer inte mallar..till mångas förtret.
Om jag vore ett djur skulle jag vara: en katt..som gör som den vill hehe
Vad är det senaste jag installerade på datorn? ingen aning..inte jag som installerar
Har jag varit med i någon skolpjäs? japp.
Har jag fått felparkeringsböter?nä, inte som jag kan komma på
Har jag hoppat/kan jag tänka mig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?  ALDRIG: värdesätter mitt liv alldeles för mycket för det.
Vilken är den plats längst bort som jag har besökt? Tunisien
Vilken är min favorit bland tecknade serier? Betty Boop

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

simzonites
2007-04-29 00:36
0

Min käraste ägodel: oj va svårt…älskar mina gamla möbler som är arvegods efter morfar (byrå)och gamlafarmor (chiffonjé)
Detta har jag på mig just nu: joggingbyxor och huvtröja
Favoritkläder: Jeans och tröja
Favoritdjur: katter men vill gärna ha en hund oxå
Följande musikstilar tilltalar mig mest: mycket blandat musiksmak; just nu The Ark, Anastacia är en annan favorit
Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Bild resp. Matematik
Stjärntecken: Tvilling
En bok jag älskar: Matilda av Barbara Erskine (en roman om tidigare liv osv)
En film jag älskar: Notting Hill
Tv-program jag gillar: Desperate Houswifes, Men in trees, Kalla spår, Morden i Midsomer
Favoritdoft: kattungepäls, finns det något ljuvligare att borra ner näsan i?
Detta äter jag gärna: pasta
Dricker helst: bordsvatten
Bästa present jag fått: oj, det var oxå svårt…har fått så mycket som är speciellt för mig så jag kan inte välja.
Senast köpta musik eller dataspel: The Ark cd (present från Johan)
Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: mina bruna ögon
Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: min mage
Udda förmåga/egenskap jag har: kan spreta med tårna (det ska man tydligen bara kunna som liten)
Om jag vore ett djur skulle jag vara: katt naturligtvis
Vad är det senaste jag installerade på datorn? Kommer inte ihåg Fundersam
Har jag varit med i någon skolpjäs? Spelade Blyger i Snövit och de sju dvärgarna i första klass.
Har jag fått felparkeringsböter?nej
Har jag hoppat/kan jag tänka mig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?  Aldrig i livet!
Vilken är den plats längst bort som jag har besökt? Grekland 
 Vilken är min favorit bland tecknade serier? Hälge helt klart, världens coolaste älg!

/Lotta

Lells
2007-04-29 02:36
0

Min käraste ägodel: Oj, jag har många
Detta har jag på mig just nu: Svart linne å svarta mysbrallor, HAHA (slaggkläder för hemmabruk)
Favoritkläder: Jeans, leggings, långa/stora koftor
Favoritdjur: Katter, råttor, grodor, hästar, hundarFöljande musikstilar tilltalar mig mest: Dancefloor/house, rock, smooth jazz m.m G.M rules. Ska på hans konsert den 29/6  8)
Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Historia Å sam
Stjärntecken: TVILLING
En bok jag älskar: Sagan om klanen Otori, riktigt bra serie!

En film jag älskar: Lord Of The Ring trilogin,

Tv-program jag gillar: Top Model, Ugly Betty, Jackass, Wildboys m.m
Favoritdoft: nybakat!
Detta äter jag gärna: Japansk..mmm yakinouki m.m

Dricker helst: Kallt kaaaallt vatten..eller mjölk

Bästa present jag fått: Lilla Marisol <3

Senast köpta musik eller dataspel: George Michael-25 live
Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina ögon och mina pussiga läppar :D
Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: att jag förstört mitt naturliga fina hår, väntar på att de ska växa uuut! GO BRUNETT
Udda förmåga/egenskap jag har: Jag kan leka kurragömma med mig katt?

Om jag vore ett djur skulle jag vara: Fågel, FLYYYGA!!

Vad är det senaste jag installerade på datorn? Hmm ett spel..vågar dock inte berätta vilker :P

Har jag varit med i någon skolpjäs? Jaaaa, men de va pinigt
Har jag fått felparkeringsböter?Jag kan inte nes starta en bil, så de e nog ingen risk

Har jag hoppat/kan jag tänka mig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?  NEJ, fy sjuttsingen :o
Vilken är den plats längst bort som jag har besökt? Grekland? Eller turkiet? Vilket e längst bort? ahaha
Vilken är min favorit bland tecknade serier? Öhöm, de måste nog vara my little pony :D