Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 637 ggr
diii
2007-04-27 23:39
0

Vad gör folket?

Jag har jääääääääääääääääääätte tråkigt, lite ledsen för killen min måste sova …sen 21.00….han jobbar som lärling nu och han får jobba imorgon , dock får han betalt…så aa han vill vila så han inte klantar sig…det är sant..men aa nu får jag sitta och pilla navel ludd Fot i munnnen

Vill gärna bygga en hemsida…killen är bra på det..men jag vill bygga en gratis hemsida…

IdaJ
2007-04-27 23:44
0

Vi ska strax gå och se en film. Sen ska jag sova ska upp tidigt imorgon. Jag jobbar också…

Lycka till med hemsidebygget!!

diii
2007-04-28 00:16
0

Min käraste ägodel: Min förlovningsring
Detta har jag på mig just nu: En stor t-shirt
Favoritkläder: Jeans och skjorta
Favoritdjur: katt (perser) och hund (labrador och shitzu hund)
Följande musikstilar tilltalar mig mest: Pop (Backstreet Boys osv), rock ( 3 Doors Down, Coheed and Cambria) osv.
Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: RELIGION!/ Matematik
Stjärntecken: Skorpion
En bok jag älskar: Anna Karenina av ryska mästaren Leo Tolstoj (878 sidor)
En film jag älskar: Prinsen av Egypten ( Om Moses från Bibeln,berör mig, är kristen)
Tv-program jag gillar: Oj..Ugly Betty, Smallville, O.C, Insider,Jakten på en mördare,Efterlyst, Kalla fakta, Du är vad du äter, Lyxfällan, Top Model…
Favoritdoft: Min älskade Christians hud lukt
Detta äter jag gärna: Comida Mexicana! Viva México y mi cultura!
Dricker helst: Vatten med is

Bästa present jag fått: Percy min perser *ååh vad glad jag blev*
Senast köpta musik eller dataspel: Idol Marcus Fagervalls skiva
Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Allt för jag är unik och speciell som alla andra
Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Räknas längd?är bara 1,65 cm.
Udda förmåga/egenskap jag har: Aldrig sårar mina vänner,men dem sårar mig.
Om jag vore ett djur skulle jag vara: Nalle björn för att krama alla, haha!