God morgon !!Soligt och fint+14.Kaffet är gott och morgonen lugn.Ha en fin dag allihop…

Godmorgon alla! hemsk natt här i Bukarest. Trafiken är helt otrolig o de använder tuttan för at få bilen att rulla på sig skulle jag tro. Men det såelar inegn roll längre för jag åker hem idag!!! Jippi!!!!

Heej! Det är fint väder här hos oss =) , men ska sitta och plugga idag *suckar * Fick veta av min lärare som är fanat inom kristendomen, att för att få VG måste man ha läst hela GT (Gamla Test.) + en annan bok om den vi fick köpa OCH svara kanske " I 5 Moseboken boken talar dem om uttåget från Egypten.."..för att inte tala om att jag har en till moment i tentan…undrar ibland hur dem tänker… Fast orkar inte bränna ut mig
känner mig som en gnällis

Morrn morrn!!
Här i Karlstad/Forshaga är det sol och varmt. Ska dricka kaffe sedan ut i trädgården och fortsätta med den så den blir fin någon gång.

Godmorgon!
Här är det mulet och blåsigt :( Hade tänkt cykla till jobbet men som #3 skrev så är det inte så kul väder så det blev bil istället…
God eftermiddag
här är det strålande väder. (Trollhättan)
maten puttrar o Lars klipper gräset så att det inte blir fästingar på katterna..huvva
liiiiiiiiiiiiite väl varmt för mig