Godmorgon Torsdag!
Nu är vi nära ledigheten
Fredag imorgon.
Här har vi sol! Kommer bli mkt fint väder!
Jag säger också GODMORGON!
Här är det också sol med små lätta molntussar. Här är alltså mellan Eskilstuna och Västerås
Igår satte vi upp vår nya kattgård, som jag och maken byggt. Tak ska det också bli, nät med militär kamuflage nät överst. Det ska också byggas platser högt upp där katterna ska sitta. Det ska bli spännande att släppa ut katterna där för första gången.

Godmorgon från Trelleborg
Här är en strålande morgon, solen skiner, lätta vindar, +15 och mycket fågelkvitter. Underbart att snart vara ledig 4 dagar (semester på måndag), hoppas att vädret blir fint så man kan vara ute i trädgården. Trevlig torsdag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Godmorgon från Uppsala,lite disigt av och till har vi,men varmt och skönt.

Morrn morrn från Forshaga utanför Karlstad. Sola skiner och det är varmt. Idag blir det att tvätta och polera bilen så den blir sommar fin igen. Sen blir det att fixa gräsmattan så att den blir fin.
Ha en bra dag allihopa.
Lars.

Godmorgon Österlen här..
Solen skiner det är +15 och ganska vindstilla.Ska på en liten inköpsrunda idag.Eventuellt blir det Ystad och växla till mig lite Euro också får se.
Ha det så gott allihop./Sylvia
Godmorron från Umeå. Redan ca 15 grader och solen tittar fram mellan lätta moln. Underbart. Dessutom min näst sista arbetsdag innan 14/8. Snart ska jag bara njuta…..

Här kommer det åxå bli kanon väder idag
jätteskönt för mej som har värk

#7 ja värmen glädjer oss med ledvärk o annat. Vintern är mkt jobbig. Men nu ser vi framemot värme o sol
nära ledigheten vet ja inte..jobbar 24timmarspass lördag-söndag..*pjuh*
annars e de en helt okej dag,solen lyser:D

Oj då 24 timmars?? läkare pass ju
Duktig du är som jobbar så!
hehe ja,det är personlig assistent och vi har sovande natt. så det är inte riktigt lika jobbigt som det låter. och jag har hunden med mig:) men visst längtar man hem tll katterna och sin egen säng de sista timmarna

Jobbar du med samma som min styvdotter.Hon älskar sitt jobb!
Ja kan förstå du längtar hem t katterna sista timmarna