Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 422 ggr
Kittentotts
0

Välkommen hem till kittentott´s

Måste få testa nu om detta går, gjord bildspel på hur vi bor.

Välkommen till utsidan av vårat hus och utsikten från balkongen.

http://s158.photobucket.com/albums/t110/kittentotts_2007/?action=view¤t=1177525845.pbw

Välkommen in till oss!

http://s158.photobucket.com/albums/t110/kittentotts_2007/?action=view¤t=1177526029.pbw

Hoppas det går! Ibalnd är sajten drög! så man får försöka flera ggr.

Mvh Carina

Boromir
0

Det kändes nästan som om jag var där på riktigt, hihi. Kul. Kanske är sånt som man ska skicka till dom som har svårt att hitta hem till en.

simzonites
0

Jättekul att se hur ni och kissarna bor Carina!

/Lotta

miapia
0

gud så härligt  du har det  jätte fint du bor carina

christell
0

Nästan som man varit och hälsat, på ni bor ju jättefint Glad 

Mvh christell

Dockan
0

CoolJättekul att få se,den tomten skulle man ha va underbart och jättetrevligt inne.Lena

Hälsningar LENAGlad

simzonites
0

Glömde ju säga att ni har det jättefint och mysigt hemma hos er. Hälsa Jimmy att jag är avundssjuk på hans tapetbård med de stora kattdjuren, den är läcker.

/Lotta

Bart
0

Så fint! Jag har faktiskt "bott" i Kungsbacka för typ 100 år sedan.(egentligen är det en moster jag har ,som bor där,men jag tillbringade mycket tid där som barn)har även bott i Göteborg,Borås,m.flera ställen däromkring.

Dockan
0

Räcka ut tunganUrsäkta Carina jag glömde ju blomman,det har man ju med sig första gången.Varsågod Lena

Hälsningar LENAGlad

Kittentotts
0

Ha Ha kul! så nu få rni med göra som migSkrattandeKul få visa lite! Tyvärr flydde kissarna när jag for runt med kameran.

Tack Lena för blomman får klistra in den!

Annkis54
0

vad mysigt hus 'Carina
jättekul att gå husesyn hos dig
du är så driftig…

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

IdaJ
0

Jättefint ni har det!

Bullan
0

Verkar vara stort hus ni har!?…jättefint har ni då det iallafallSkrattande

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

LarsiForshaga
0

Detta var häftigt gjort. Jätte fint där ni bor. Skrattande

Kittentotts
0

#12 Nä vi bor i ett parhus, det är vi som bor med stora balkongen ovanvåningen i huset, vår trapp går på vänster sida om huset. Nedan oss bor ett äldre par, så det är inte vår skrothög som står framför garaget. Inte båten heller, brevid båten står en bil tror jag?? det är en av våra, nedan huset står en vinröd bil, den är våran med. Så det som syns på bildspelet av vår tomt är baksidan av huset jag visar som är vår trädgård som ligger mot skogen, här har vi ingen insyn el så. Utsikten ni ser är från våran balkong. Vår lägenhet är stor, den nedan är liten. Hoppas ni förstår mer nuSkrattandeVi flyttade från vårat stora hus förra året då vi inte orkade med det, nu har vi mest Jimmy hemma som är 9år, Jonas hade flyttat men kom hem igen, så är det med ungdomar.