Söker kattunge!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej!
Vår fina perser gick bort tidigare i år och nu har vi tagit beslutet att utöka vår familj igen.
Vi söker en golden shaded alt. annan chinchilla eller gammledags perser med lite längre nos!
Vi bor i skåne och kör gärna en bit för att träffa kissen, men gärna inte längre än att man kan köra upp och ner samma dag!
Hej Eric!
Jag har en kull på 4 ungar just nu, som snart är 7 veckor. 2 hanar som är perser shaded silver, 1 exotic hane shaded silver och sist en exotic shaded silver hona.
Kolla in min hemsida, klicka på Till salu, kolla in S-kullen.
Om du vill veta mera, så maila mig.
Vi bor 1 tim norr om Stockholm, kanske du tycker att det är för långt, men det finns inte just några silver där du bor.
Erna
Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se
Här är exotic hanen med lite längre nos.
Erna Dahlhjelm
Perser & Exotic: Chinchilla,
Shaded silver, Golden
www.yamacatos.se
Hejsan!
Jag har en vit perserhane som är tretton veckor gammal med lite längre nos. Han är besiktigad utan anmärkning och kommer att ombesiktigas innan leverans.
Dzintar är en mycket social liten kille som är med överallt och är mycket nyfiken på allt.
Vi bor i Kvicksund som ligger mellan Eskilstuna och Västerås. Jag försökte lägga in en bild på katten men misslyckades. Jag finns på Facebook som "Elisabet Engström" där finns flera bilder på mina katter.
Oj, här kom ju bilden i alla fall. Kissen heter S*Krasivis DaCapo Dzintar och är född den 11 juni.
Oj!
Tack för alla fina svar. Imorgon ska jag kolla igenom alla kissarna med min sambo!
Tack igen!
ErikD: - Du har PM ifrån mig! /Elisabet Engström