Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 1083 ggr
Kittentotts
0

Vart bor du?

Vi pratar en del om träffas från forumet, kunde vara bra veta vad alla bor och se vilken ort som vore bra, mötas så gott det går på vägen.Skriv närmaste stad tex så är det lättare se på karta mm.

IdaJ
0

Piteå. Centralt i Sverige och nära till alla!! Skrattande

Kittentotts
0

HaHa nära till allaSkrattandeJag bor mkt nära Göteborg i en stad som heter Kungsbacka.

AnnicaK
0

Jag bor i södra Ale, 15 minuter från centrala Göteborg

Kittentotts
0

#3då bor du ju nära min storebror med familj, de har en dotter som heter Frida 21år En pojke som heter Daniel 25år snart, ivelind i efternamnGlad

Bullan
0

Rosvik…där är alla är rikare Skrattande  …(dvs medlemmar i rosviks idrotts klubb!!! ) Mitt i mellan Piteå och Luleå.

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Naquita
0

jag bor i ronneby,blekinge

Kittentotts
0

Ni som bor i Piteå mm får väl packa ihop er ner till ossSkrattande

Bart
0

Jag bor i Uppsala,som ligger 7 mil norr om Stockholm för de som inte vet.

offsides
0

Kalmar, Sveriges vackraste stad…;)

Johan sajtvärd på Européringen i Fokus

Papris
0

Borås, sveriges regnigaste stad!

Dockan
0

Kalmar.Lena

Hälsningar LENAGlad

frukove
0

Jag bor i Skellefteå.8 mil från Piteå.

För tillfället tror jag Norra Norrlandskusten har majoritetCool.

Men då måste vi stoppa "undersökningen NUU!!!

miapia
0

karlshamn Skrattande

Raktajinos
0

Vårgårda sju mil norr om Göteborg längs med E20 mot Stockholm. Det är här man tillverkar Maju och Doggy mat … urk det luktar över hela byn i bland --

simzonites
0

Kalmar

/Lotta

Kittentotts
0

10 st som bor inte alltför långt fr varndra ännu som jag ser.

3 av er jag känner till bor längre ifrån, men vi är fler som bor härneråt tror jag eller någon som vet detta?

ophelia
0

Strax utanför Tomelilla.Här ligger Tosselilla En sommar park med mycket aktiviteter.Besökare kommer från hela landet….

KungBores
0

Jag bor i Göteborg (fast jag är från Kalmar kan jag inte hålla med #9).

Kittentotts
0

#17 Denna park måste du berätta om för mig sen! Tänkt åk adit nämligen!

Liljekatten
0

Jag bor i Vassmolösa som ligger 2 mil söder om Kalmar. Håller med #9 =o)

malin_rosen
0

Jag bor i Halmstad, västkustens pärla!!!

Lunatismatte
0

Karlshamn, Blekinge

diii
0

Stockholm

Tessan73
0

Underbara Gävle

Summerwinds
0

Karlskrona, här finns bla mycket turister, militärer och kullestenar Glad

krasivis
0

Jag bor i Kvicksund som ligger vid Mälaren. Vi har två mil till Eskilstuna och ca tre mil till Västerås.

Bullan
0

Det är så fuskigt med "era" avstånd där i söderGenerad…bara någon mil, så är ni i nästa kommun! Har bott i Halmstad för X antal år sedan…så jag vet!!! Men, men *suck*…hemma är hemmaCool

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

christell
0

Jag bor i Mölndal som ligger ca 1 mil söder om Göteborg

Tindra-choklad
0

Hej!

Jag bor i sandviken, men är mest i Uppsala.

Kittentotts
0

#27 SkrattandeDu får ju flytta fr landet ingenstans, nä skojar! jag hade mkt väl kunnat bosätta mig uppåt, gärna Norrland, men men har ungar! de följer inte med, och de är mitt allt!

Bullan
0

#27 Jag trivdes bra på västkusten…men allt regnande "från sidan" i 4-5 mån/år…hmmmFot i munnnen….det var en annan 5:a! Var då medlem i Hallandskatten och ställde ut min goldenkastrat(1:a egna perser).

Notaquita
0

Uddevalla på västkusten, en timme från Göteborg. Men i juli flyttar jag tillbaka till Stockholm efter 5 år på västkusten. Ta nu inte illa upp någon men det ska bli skönt att flytta Förvånad

Kittentotts
0

Varför jag frågar nu är för vi är flera som vill ha ihop en träff eventuellt, och vad vi ska lägga denna träffen. KLart vi nte tar illa upp Notaquita av att du vill röra på dig :))) livet är inte till för stå stilla, jag hade velat ha en villvagn att flytta runt, är nog en liten flyttfågel i mig.

Chiarettos
0

Bor i Helsingborg, 2 timmar från Göteborg

Maggie
0

Jag bor i Halmstad, kommer nog aldrig flytta här ifrån!! Skrattande

Lunatismatte
0

#34 Helsingborg? Det ligger ju i Skåne, kan inte ta bara 2 timmar att köra till Göteborg..om man inte kör väldigt fort i så fall. Tar ca 4 timmar härifrån Karlshamn. och vi bor ju lite närmare..Rätta mig om jag har fel.

feiner
0

Stockholmare boende sedan fyra år i Göteborg.

furulyckans
0

Vi bor i Norje Utanför Sölvesborg i Blekinge.

I juni kommer väl alla hit då det är Sweden Rock Festival.

Då gungar hela Norje.

Kittentotts
0

#36 Jag känner folk som kört hem till oss fr Helsingborg på 2 timmar, vi bor 15 minuter fr Göteborg ca.

Lunatismatte
0

#39 Ok. för oss tar det ca 4 timmar..men går det snabbare om man kör läng kusten kanske?

Annkis54
0

Trollhättan..7 mil norr om Göteborg
08
min svärson har tagit kortet över bron över kanalen mitt i stan

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

KungBores
0

#36 Det är motorväg hela vägen. Genom i princip hela Halland så är det 120 väg dessutom. Till Malmö kör man på drygt 2½ timme utan att bryta hastighetsgränsen allt för mycket.

Chiarettos
0

Till Lunatis matte.

Det tar inte mer än drygt 2 timmar till Göteborg från Helsingborg. Har min son i GBG så jag har kört dit några gånger och har ganska bra koll. Är ju motorväg hela vägen så det går fort. Har prickat av vägen upp, ser ut som följande.

HBG- Halmstad 45 min

HBG- Laxbutiken 1,05

HBG -Varberg 1,25

HBG- GBG ca 2 tim. (nu är detta precis när man kör av motorvägen)

P.S. Håller hastigheten

/Bodil

LarsiForshaga
0

Till för 1½ vecka sedan bodde vi inne i Karlstad där sola alltid skiner. Men nu bor vi ca 2 mil norr om Karlstad, och den lilla byn heter Forshaga och delen av den jag bor i heter Skived.