Perser iFokus

Perser

Etikett03-avel-genetik-uppfödning
Läst 702 ggr
Notaquita
2007-04-25 14:00
0

Bara bluff :(

Elsa bara bluffade igår. Jäkla katt! Egentligen är hon beräknad till imorgon. Nu måste jag iväg på ett ärende på ett par timmar. Då passar hon väl på :O

Så har hon gjort en gång förut men det gick faktiskt bra.

Ingela undrade vem som är pappa. Det är Bozze ;) Jag håller tummarna för blått :)

Marita-L
2007-04-25 14:02
0

Vilken lurifax..Glad Nu när då går utanför dörren så springer hon genast å föder..hahaha

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Kittentotts
2007-04-25 15:22
0

Hon ville överraska matte, vilken gullig tjej!Skrattande

feiner
2007-04-25 15:32
0

Det låter så spännande när ni berättar om väntan kring kullar och när de kommit. Jag vet att det är mycket jobb också men för en som mig vilket inte tänkt annat än kastrera mina damer i framtiden så är det ändå roligt att ta del av er lycka. På Annkis hemsida följde jag träget hennes katter, där hon även lade ut bilder varje vecka. Toppen tycker jag.

KungBores
2007-04-25 16:01
0

Klart Elsa fixar biffen även denna gång Anna :)

Mina tjejer brukar också passa på att föda när jag inte är hemma. Tur att man har en snäll kattvakt som kan kila över och titta till dem när det närmar sig.

Raktajinos
2007-04-25 17:40
0

Här hemma var det tvärt om … här satt man och väntade och väntade och inget händet .. jaha så tänkte jag att då ger jag väl mig av och kollar hundvalpar hos en kompis… Lilla Gucci tittade frågande på mig när jag tog mitt pick och pack och drog … ( hon såg verkligen skum ut men jag sket i det .. ville ut lite) när jag kom hem han jag inte mer än titta på henne så var första ute!! Gah! usch vad dåligt samvete jag fick då…..

Jag som önskade mig en liten svart en fick baaara blått … fyra varav tre levande…