Någon som vet .....
restultaten från Varberg?
Någon som vet något från Norge?
Yvonné

Lika intresserad.Ingen som varit på besök och kommit hem???

Jag va nere i varberg, men de va inte klara, så kan inte tal aom hur det gått ännu. KOmmer nog resultat fr Marita! Vi va nere för köpa in kattlådor, träffade så många vänner att det gå rinte hålla isär alla resultat heller.

Jag var i Norge med min husis och min skogis. Min skogis fick sitt första CAP och min husis blev BIS långhår. Med alla fem domarrösterna. Vet inte varför hon inte fick möta korthåret. Men lika glad är jag för det=) Jag var riktigt nöjd med prepareringen på henne och även en perser uppfödare som var assistent tyckte att hon var det=) Då blir man glad=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Stort GRATTIS till vinsten,Lena
Hälsningar LENA

Grattis.
Jag var i Varberg igår, vi hade liten miniforumträff, Annki, Marita och jag, smaskade på närande och god fika 
Tyvärr såg jag inte så mycket av utställningen då en utställare ramlade och skadade sej rejält så jag hjälpte till där och var till Varbergs lasarett för att ordna med det praktiska då hon blir kvar på sjukhus ett tag.

Jag hörde om olyckan av Annki och Marita då ajg va nere en stund, tragiskt!
Hej Hopp.Vi är nyfikna nu hur gick det för er alla.Lena
Hälsningar LENA

De verkar vara helt slutkörda

Tack tack=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Ursäkta här men jag kommer nog inte kunna vara till någon hjälp för oj vilken rörig helg.
Det togs ju ut på pappret så man fick springa som en jojo fram å tillbaks men foto tog jag på alla vinnare både Lördag å Söndag men jag är inte säker på katternas namn.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
o jag är till ännu mindre hjälp
hade ingen egen kamera…o har inte fått korten som min dotter tog
jag vet att Anette med sina Leonardoskatter hade stora framgångar..både på lördagen o söndagen…den röde hanen Rudolf..o svartsköldpaddsilvertabby vita..skönheten..
Leo Roi´s kolsvarta lilla exohona blev väl bästa 3-6 månaders hona…jättefin liten tjej
ingen ide jag skriver mer för det finns STORA risker att det blev frl
måste lära mig att skriva upp bästa katterna
nej..nu tar helgen ut sin rätt o jag böjrar se lite i kort
gonatt alla