pawpeds kurs
hej jag undrar om p awpes är seriösa? och hur funkar kursen någon som gått den kursen g1 kurs???
ha en bra dag. kram
Jag har gått G1 och den är kanonbra! Jag rekommenderar verkligen den! Dom är jätteseriösa och jag lärde mig hur mycket som helst.
G2 och G3 är för den som är intresserad av avel så dom har jag inte gått.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har gått G1, G2 och G3. De är seriösa=) Den är webb-baserad med både enskilda och grupparbeten under kursens gång..

Jag har också gått G1 G2 och G3 och det är verkligen trevliga och utvecklande kurser.
Stolt ägare till tre La permer
ok vad bra är g1 svår och förstå jag är anmäld till den börja i sept ska bli skoj.
ha en bra dag. kram
Den är inte svår, det tycker inte jag iallafall :) Men man får ju lägga ner en del jobb och det är mycket tänka-själv-uppgifter.
vad mena rdu nu med mycket jobb och tänka själv är den krånglig kursen??
ha en bra dag. kram
Jag gjorde klart hela veckans uppgifter på kanske 5 timmar uppdelat på 2 dagar. Så det krävs ju inte mycket tid men det är mycket läsning och att hitta svar på kluriga frågor. Dom är lite finurliga ibland och kan ställa lite kuggfrågor och sånt :) Men inget att oroa dig för, alla brukar klara uppgifterna galant.
Och vad jag menar med att man får tänka själv är ju att man ofta måste leta sig till svaren, inte bara i deras texter utan även på internet, ibland måste man även ringa telefonsamtal, maila uppfödare osv.
ok tack för tipsen
ha en bra dag. kram