Sviss vi kom med...........
Ophelia får vänta med kärleksbestyren.Jag har kollat med Sviss och vi är med.Nu gäller det att få henne i fin form tills dess.Helst skulle hon ge sjutton i att löpa mera men det får man väl inte på beställning
Så nu gäller det att hitta massor med godsaker så hon ökar lite till i vikt 4kg skulle hon kunna väga i alla fall.
Jag är glad ska bli så roligt att få komma ut lite igen

Vad är Sviss?
Grattis! Så kul! Visst är det första utställningen?

Vi ska också dit med Baby, Teddy, Lycka och Nellie;)
Men vi vet inte om vi kommit med ännu. Blir spännande för det är första SVERAK utställningen för Baby och teddan.
Johan sajtvärd på Européringen i Fokus
#3 Johan, nu hann du ju svara för mig
#1 SVISS är Skogkattens vänner i Södra Sverige om jag inte har helt fel
/Lotta

Äntligen fick jag svaret!
Vad är denna utställning då?

#5 Den är i Lund
Johan sajtvärd på Européringen i Fokus

En bit för mig o titta!

Synd Kittentotts.Hade varit kul att säga hej

#8 ja man önskade sig ibalnd en bil man tryckte på en knapp, kör mig dit! har så ont i min nacke o svårt köra bil

Vad skoj att ni kom med då kanske vi ses. Vi har anmält två stycken, Mayzan och Joyze båda dagarna, vi får leva på hoppet ett tag till. Ha det bra // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

#10 Jag ringde och kollade.Brukar inte göra så.Men tänkte att om vi inte kommer med så.Planerar jag för parningen i stället.
Hon går och sjunger igen.Jag hoppas verkligen att hon inte ska hålla på länge till Då måste jag nog göra något åt det för hennes skull.//Sylvia
Vi som ska dit kan väl ta en fika ihop????????????

när är denna utställningen egentligen? Tänkte på din katt går och löper opehelia, det är ju inte bra!

Den är 19/20 maj.
Nej det är inte bra med löpandet.Men så länger hon fortsätter att äta och må bra tror jag inte det är någon fara.Men börjar hon äta dåligt så att hon går ner sig så måste jag göra något.Vill inte gärna ge P-piller.

Ätandet och nergång är en sak, men tänk på kolla så hon inte får livmodersinflammation, då kanske du inte kan ta kull alls sen
Det andra är inte lika illa, det sägs de ska inte löpa mer än 2ggr innan risken finns, vill bara ge lite råd!

Under dom dryga tio åren som jag födde upp Birmor hade jag aldrig några livmoder inflammationer.Använde aldrig P-piller.Så det blev ju en hel del löp utan parningar…..På den tiden sa vår vet.Att så länge honorna fortsatte att äta och mår bra.Inte hade feber och inga flytningar så var det lugnt.
Problemet med mitt lilla hjärta är ju att jag inte vet vad som är normalt för just henne.
Men alla råd är goda råd och jag kommer att hålla ögonen på henne..

Bara råd jag ger som sagt! Detta är din katt
Hade en tjej nu som fick limodersinflammation, men aldrig haft på någon innan, men jag har parat dem på 2a löpet oftast. Flickan som nu löpte va ung 8 mån, men hade oturen ändå råka få på första löpet.

Ja det gäller så klart att vara observant så inget händer.Skulle det vara så att hon fortsätter att löpa igen så blir det förmodligen parning.Skulle ju inte förlåta mig själv om hon blev sjuk….