Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 414 ggr
IdaJ
0

Bortskämda katter!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här ser det ut hos oss när katterna får blötmat…

De slickar bort såsen och lämnar resten Cool

Bart
0

Så gör mina oxå med en del sorters blötmat.Kanske inte köttet smakar dem?Mina äter Mjau kyckling utan att lämna en smula kvar i alla fall.

IdaJ
0

De gör så med allt som är i bitar med sås. Sen kan de gå tillbaks efter ett tag och äta lite bitar också :)

Måste testa mjau kyckling den har de nog inte fått. De får mest mjau i färsform eftersom de lämnar bitarna…

Dockan
0

FörvånadJa det är ju inte roligt,jag mosar alltid.Jag har 3 katter som bara äter torrfoder och det tycker jag är himla så skönt.Fia får lite tonfisk på kvällen.Man får ju bara slänga blötmaten.Det är inte lätt hur man ska göra det är lite sklillnad på vovven.Lena

Hälsningar LENAGlad

Bart
0

Mina ville inte alls äta något annat än torrfoder förut,men så började jag med att ge dem Sheeba och Gourmet,som är pateér.Eftersom lärde de sig att äta det,och nu går som sagt mjau kyckling ner utan protester.De får inte mycket,en burk räcker till alla i 3 dagar,men de kunde säkert äta mer om de fick.

ophelia
0

Känner igen det här hos oss.Först gelé eller såsen och så småningom en del av bitarna.Men inte alla.

Kittentotts
0

Mina äter bara Mjau oxkött, så detta får de varje kväll, och när de tigger.

christell
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Alla äter torrfoder utom en, olivia som äter blötmat vägrar att äta nåt annat än hill`s i/d  har matvägrat totalt om vi bjudit på nåt annat suck…. men vad gör man inte för de små liven

Papris
0

Nicke äter inte alls mycket blötmat, men jag får väll prova med oxkött och kycklingen o se ifall det faller han i smak!!!!

Kittentotts
0

Vad jag minns så va Nicke en torrfodareSkrattandeTesta lite tonfisk, det går i släkten att de gillar detta iallafall.Tonfisk i vatten!

Papris
0

#9 Ska prova det när jag kommer hem!!!

malin_rosen
0

# 9. Ja, det kan nog vara ett släktdrag. Lillen han älskar kattunas tonfisk tartar och surprise, dock inte den rena tonfisken…