Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 445 ggr
Kittentotts
0

Godmorgon Lördag!

Måste få önska er alla som ska ställa ut i helgen all lycka! Tänkte kan ju passa på jag vaknade utav en skrikande MerlinSkrattandeHan letar flickor flickor.

Paddiz
0

Carina, jag missade ditt inlägg kan du plocka bort mitt Godmorgon lördag 21/4. Vi behöver ju inte två.

Sitter här och det är mörkt och kallt ute om man får tro termometern -5.

Ska fixa till det sista inför utställningen i Varberg. Vi ska ha med Deliza och Lille Svartemannen och syrran ska ha med Vanze.

Ha en trevlig dag.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Kittentotts
0

#1 Lycka Till!

ophelia
0

Godmorgon.Ni som ska på utställning har väl redan hunnit iväg.Önskar er Lycka till i alla fall.

Morgonen bjuder på klarblå himmel och +7.Känns trevligt att vakna till sådant väder.Men det tar ett tag till innan man sitter ute med morgonfikat.

Cajza
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon

Carina, visst är det underbar musik, en "skrikande"  hane, särskilt en ledig dag då man kan sova.

#1 Tänk att fler än jag kan missa Carinas Godmorgon, känns skönt att det finns fler "blinda hönor". Lycka till Yvette i Varberg, håller tummarna för er (extra för Deliza, hennes 1:a utställning).

Här i söder skiner solen men det "stormar" fortfarande och det lockar inte till utgång. Vi får se, först ska jag lösa Melodikrysset. Trevlig lördag // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Kittentotts
0

Vår morgon blev värre än en skrikande haneFörvånadHela morgonen tills för 10 minuter sen har jag jagat Eliza som smet mellan benen på mig vid ytterdörren då jag gick ut med hundarna. Kl 6,30 väckte jag johnny & bad honom hjälpa mig, va så orolig då jag märkt Merlin nosar o bevakar henne mkt noga sen 2 dagar tillbaka, tänkte nu kommer jag få huskattsungarGråter Lovar tankarna kom om vad i jisse namn jag sysslar med, barnfria är vi denna helg, och är ute o jagar katt i 2 timmar. Eliza är hopplös ,med smita mellan benen.

miapia
0

hahaha

rolig du carina

Naquita
0

har jobbat natt o kommer hem, o min fertile hane Noah har tokryck..*skratt* han springer runt i hela lägenheten, under mattor o över soffor o skriker…e de detta som kallas vårkänslor?Flört

Kittentotts
0

Jaha inte bara min skrikahals som låter då, fast han låter som han vore i målbrottet, piiiip piiiip! Nu har jag rensat alla avlopp i badrummet, och vi ska åka ut o leta kattlådor och en kattpelare t han paus rummet, ja får kalla det så! jag vet att detta är inget för mig, men just nu är Merlin i tokstollet, lite pissa o bajsa här o var, han är ung o omedveten om vad han ska gör med sig själv.Han vet inte heller hur man ska para, han tar huvudet el andra ställningar, så kan tänka han har myror i skallebollen just nu. Nattetid är han som mest frusterad, så vi tänkte vi låter honom o några mer vara i detta rum nattetid till o börja med. Känner mig elakGenerad