Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 381 ggr
Marita-L
2007-04-20 07:34
0

Godmorgon Fredag

Här sitter man nu med sin kaffekopp å undrar om det skall regna idag med. Det har haglat rejält i går kväll å i natt.
Här är det nu 1.3* ute å jag kan se att vi måste nog skrapa rutorna på bilen.
Jag som hade hoppats att vi kunde grilla i kväll, men det kanske vänder å blir varmare å att regnet upphör.

/ Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Cajza
2007-04-20 08:00
0

Godmorgon

Fy vilket väder, regn, "storm" och kallt (5+), var har våren tagit vägen? Inget vidare att stiga upp, men vi får gläja oss att det är fredag och ännu en arbetsvecka nästan är slut. // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Kittentotts
2007-04-20 08:44
0

Här skiner solen, måste skaffa en termometer i helgen, ingen aning om graderna. Vi är nu barnlediga i helgen igen då jimmy ska till sitt Lyckans Backe http://www.lyckansbacke.se/om_lyckans_backe.htm

Hans älskade kortishem. Vi känner likadant varje gång fast Jimmy varit där 1 gång/månaden nu sen 1år så knyter sig magen lite, konstigt då han har det superbra o trivs, personalen är underbar. I helgen ska de till grottor under Göteborg med guide, johnny visste vad detta va, jag har inte ens hört detta innan. Sen Lördag-Söndag ska de sova i stuga i Ljungkile där en av vårdarna har sin stuga, jimmy skriker av lyckaSkrattande Och så ska de t marstrand på väg hem till Carlstens Fästning 

Nu måste jag o johnny röra på oss, men i regel somnar jag i bilen på väg hem efetr lämnat jimmyFörvånadDetta har jag fattat som jag slappnar av iallafall, det krävs energi ha dessa små barnen.

Ha en underbar dag!

miapia
2007-04-20 09:02
0

god morgon alla

här i blekinge skiner solen men det blåser lite

jag stannar hemma från jobbet idag

pga att i går låg perser i fokus nere och jag känner jag måste få sitta här o kolla igenom allt jag missade hehe

skoja bara ont  i skallen så nu skall jag krypa ner en  stund till

ophelia
2007-04-20 09:28
0

Godmorgon!! Österlen här.Klarblå himmel men även här blåser det en kall vind termometern står på+6grader just nu.Ska ta en mugg kaffe till.Kul att komma in här utan att se en massa error.

Skönt med fredag.Ha enbra dag allihop och var rädda om er….Sylvia

Bullan
2007-04-20 09:35
0

Här långt uppe i norr…är det nu -1,6 grader…burr…man blev nästan bortskämd med den värme vi har haft hittills.

Men det sur ut att kunna bli en hel del sol iallafall :)

Väntar nu på rörmockaren…då nått har gått sönder i värmepannan :( …så nu har vi inget vatten…snacka om att man är beroende av rinnande vatten :O

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

IdaJ
2007-04-20 11:21
0

Godmorgon! Nu är det 2+ men mulet här uppe. Längtar efter värme och sol..

simzonites
2007-04-20 14:18
0

Jag säger väl God middag istället Flört Här har också stormat och haglat i natt, nu skiner solen men det blåser kraftigt fortfarande.
Inatt rök Gori och Electra ihop om något så nu har de varsitt rum här hemma. Vill inte riskera att någon av honorna tappar mjölken på grund av stress. Electra har sin lille plus den minsta tjejen av Goris så att lillkillen inte ska vara helt ensam. Gori är nöjd med att ha fyra av sina fem.

/Lotta

Soffan79
2007-04-20 14:55
0

Här i halmstad är det super blåsigt.. och det kan inte vara många grader ute (har tyvärr inte tillgång till en termometer) men vi kan väl gissa på en 5-6 grader :-(