Godmorgon Torsdag!
Godmorgon, här har det varit en sväng in i duschen och strax till jobbet igen, är idag lycklig för att man inte jobbar utomhus iallafall, här öser regnet ner.

Godmorgon, äntligen kom jag in det har stått server error sedan ½7. Här regnar det, blåser och himlen är grå, var har våren blivit av?
Lycka till hos tandläkaren, inte det roligaste att gå till, inte nog med att det gör "ont" utan det kostar ju en förmögenhet också.
#1 Håller med dig att inomhusjobb är bra idag. Jag jobbar på dagis och vi går alltid ut på e.m. kanske regnet har slutat// Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Godmorgon,Ja vädret gör ju ingen glad förutom bonden möjligtvis och min guuube då.För här här sått och gödning lagd så det behövs lite regn för att det ska växa.
#0Lycka till till dag.
Hoppas alla får en bra dag trots regnet…Sylvia

God morgon! Grått och trist väder här.Jag har haft oxå haft problem att komma in här idag.Jag ska "shoppa" kattmat idag,och då brukar man alltid komma hem med lite annat smått och gott till katterna oxå.
Godmorgon! Här blåser det lite och bara 4+ men det verkar som att solen har tänkt komma fram!
Mycket server error här också :( Man får kämpa för att ta sig in och läsa något!!

Här har jag fårr lagat tanden, gick ju jättebra! Nu kom vi hem fr göteborg, min lilla bil ryckte i blåsten dit o hem, men nu skiner solen

Här regnar det idag, fy va trist! Hoppas ni får en härlig dag!