Bullan
Nää!
Det är inte möjligt att Bullans kattunge har dött!!
Jag blir så ledsen Nina när det blev så här!!!
Jag förståt att det känns piss alltsammans!
Förstår att du grubblar för man vill ju ha SVAR i ett sånt här läge.
Jag förstod ju att min kissunge dog av magsjuka eftersom mamman fick det samma dag och blev också dålig så snabbt fastän hon var vuxen.Men när man inte vet kan man ju bli tokig .
Jag har också grubblat och gråtit för att jag tycker så synd om Bullan.Visst har hon väl kunnat få behålla lillkillen:(Hon är ju så mysig tjej tror hon skulle bli en supermamma!
Självklart är hon ju välkommen igen om du skulle känna för det.
Vad jag tänker på är detta med g-streptococcer som jag tror vi pratade om när vi träffades.Om du vill så kan jag prata med Anne och be att få det materialet hon har.
Annars så är det väl det där förbaskade ödet som vanligt.
Pussa Bullan från mej och en jättekram till dej Nina!!!
Ha det bra!
Heléne F

Hejsan…så du har också hittat hit!?
…kul! och STORT TACK för omtanken!
G-streptokocker…ja…det går ju att testa, finns väl andra saker också man kanske kan ta prover på!?…men ingen av dem här hemma har minsta antydan till något knas!Men om du får tag i materialet, så skicka det gärna till mej…om det blir en ny parning, så ska jag givetvis utesluta det som går! Har ju även ideer om att byta foder helt!…men till vad? Fick även ett tips om att ge antibiotika i förebyggande syfte, innan parning…men man får väl knappast penecillin utskrivet i förebyggande??!
Det var verkligen synd att båda "gick över"…båda bröderna var så lika och fina. Jätterunda skallar och mkt runda och höga pannor…mkt bättre än vad Bullan och hennes syskon hade!
Trodde aldrig jag skulle hinna bli så fäst vid den "lille", som jag han bli på den här jättekorta tiden.
Från början trodde jag inte Bullan skulle vara någon bra mamma…men hon skärpte till sej mer och mer…och var hon på väg till lådan el. maten…så vände hon direkt lillkillen pep och gick till honom.
Vi skulle ju kunna prata ihop framöver litet! …för jag känner att jag inte har lust att bli "sparkad i röven" av ödet gång på gång!…nu får det vara nog!!!!
Har haft funderingar på att lägga ner helt och hållet…men…hmm…men…det går juh inte!

Tack… och ha en bra dag du med! /Nina
jag är så glad att du trots all bedrövelse känner att du vill fortsätta med detta