Perser iFokus

Perser

Etikett05-kattungar
Läst 1259 ggr
FatimaM
2011-06-28 18:49
0

Sökes: Perser

Nu har jag länge gått i tankar på att skaffa mig en perser igen. Och därav söker jag en ny livskamrat att ägna min tid åt. I första hand till sällskap men vill även kunna ställa ut den.

Det jag söker är främst en colour point, hane som hona går bra. Kan eventuellt vara intresserad av andra färger också. Den skall kunna gå att transportera till Umeå med omnejd om kattungen inte redan finns i Umeå.

Kontakt: fatimametovski@hotmail.com

Jag är belägen 2 mil utanför Vilhelmina i byn Nästansjö. Bor i en stor villa med gård och har erfarenhet av bla norsk skogkatt och huskatt förutom perser. Möjlighet att få vistas utomhus finns här.

Vänliga hälsningar Fatima

IdaJ
2011-07-01 23:35
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det finns ju ganska många colour point uppfödare i närheten men jag vet inte om någon har kattungar just nu…

Whoopsidaisys
2011-07-06 06:42
0

Hej!

Jag har två colourpoint kullar just nu  med leverans i september, iofs bara blått. Bor dock i Västerås, mellansverige så det kanske är för långt bort?

FatimaM
2011-07-11 15:14
0

#1 Jo jag har kollat in hemsidorna men inte någon som har kullar för tillfället.

#2 Ja det är nog tyvärr för långt, eller jag har för mig att transport finns inne på ett annat forum men det är nu i juli. Så tack ändå.

FatimaM
2011-07-15 21:16
0

Tråden kan stängas. Har nu tingat en grabb Glad