GODMORGON TISDAG
Början på ännu en underbar dag. Här i söder, solen strålar, vindstilla, +10 och jättemycket fågel kvitter. Alla kisarna har satt sig i fönsterna för att "fånga" fåglar som flyger invid rutan.
Trevlig tisdag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Godmorgon, idag har jag ledigt från jobbet och ska städa o tvätta men inte mer än man har tid till en kopp kaffe och njuta av lite sol. Ska dessutom iväg till IKEA en sväng och handla "tisdagsvaran", tur man har IKEA på 15 minuters avstånd bara.

Jag får väl säga Godmorgon här då
Hade gjort en tråd redan innan, men så kom Cajzas. Jag tar bort min då det är dumt ha 2 godmorgon trådar. Hoppas ni alla får en underbar dag! Här skiner solen för fullt, senare idag ska jag o pojken på Gymnastik med hans konståkningskompisar, ska bli kul se alla ungar utan träningskläder

#2 Förlåt Carina, jag såg inte din tråd innan jag skrev. Lovar att skärpa mig :) hoppas ni får trevligt du, Jimmy och konståkningskompisarna.// Karin
#.1 Låter mysigt att ha en fridag, passa på och njut // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Godmorgon från Österlen.Steppens rök har lagt sig sedan Arrendatorns harvning av åkern bakom huset.
Här är också +10 med en lätt bris.Våra Duvor har kommit nu för att bygga sitt bo.
Ha en härlig dag allihop….Sylvia

#3 Det va väl Trevligt någon annan för en gångs skull sa god Morgon
Jag såg att du va mer poppis också att svara, så tänkte jaha
Kram på dig!
Här är det +9 sol och blåsigt. Tänk om det någon gång kunde sluta blåsa!?! Annars är här lugnt och stilla hundarna sover i varsin soffa och katterna solar i fönstret…