Godmorgon Måndag

Godmorgon
Här väntar jobbet börjar kl. ½8. Det ser ut att bli ännu en vacker dag i söder, vindstilla +10, ljusblå himmel och fåglarna kvittrar. Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Godmorgon här ska det fortsättas med bearbetning av haka.Tyvärr syns det ingen större skillnad än.Ha en härlig dag med massor av solsken/Sylvia
Godmorgon !
Ska också bada Elvira …vilken päls…Badade Cornelia å Lillemannen i går.
Ska ut på en promenad med vovvarna.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Godmorgon! Här är nästan 10+ Har varit lite mulet tidigare men nu börjar solen kika fram! Verkar bli en härlig dag.

God morgon! Fint väder här med!Jag ska jaga myror idag, upptäckte de första små svarta myrorna igår,innan jag lade mig var de 100-tals.De är jättejobbiga en kort period på våren,då har man dem typ överallt.Så det blir till att ringa Anticimex om fler myrdodosor och gå på myrjakt.

Tittade ut för vår balkong nu o ser mängder av vitsippor i skogen, nu är det vår……
Ophelia
vad använder du för nåt för att få bort missfärgningen, antar jag att du menar??

Just precis Annki gelet har tyvärr inte gett något resultat än men vi jobbar på.Har fått flera fina råd som ska provas.Annars tar jag väl rakhyvlen *skrattar* Förlåt kunde inte låta bli.Rakhyvlen var ett skämt hoppas att du förstår.
Ophelia
har du tagit…3 ggr per dag o sen tvätta bort helt
o sen 3 grr nästa dag osv
jag har ALLTID fått bort 100%
men nu vet jag vad du menar med rosa kring ögonen
Vinter är likadan..det liksom lyser igenom skär hud
så jag kommer att maskera detta på utställningen

Jodå Annki har följt instruktionerna till punkt och pricka.Men tyvärr ser det inte ut att bita på henne.Men jag ger inte upp.
#18..konstigt..håller tummarna att det går bort innan utställningen